וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודום התעורר והגיב לקלואי קרדשיאן, מצבו "הרבה, הרבה יותר טוב"

חדשות מעודדות מארצות הברית: הכדורסלן לשעבר נושם בכוחות עצמו. מאמנו לשעבר סיפר: "קלואי אמרה לו - אתה יודע שאני אוהבת אותך, והוא פחות או יותר הנהן. זה סימן של תקווה והתקדמות"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: הדיווח על התמוטטותו של למאר אודום

מצבו של למאר אודום ממשיך להשתפר, כך על פי דיווחים בארצות הברית. כזכור, אודום אושפז במצב קשה אחרי שנמצא בבית בושת מקומי בלילה שבין שלישי לרביעי, אך אמש נרשמה התקדמות משמעותית בפעילות הלב שלו, והיום נרשמה התקדמות נוספת, ומצבו "הרבה, הרבה יותר טוב". על פי ESPN, כוכב ה-NBA לשעבר נושם בכוחות עצמו, ללא צינור נשימה, אך עם מסיכת נשימה.

אודום ישן למשך מרבית יום שישי, אך ראה את ילדיו, אביו ואת קלואי קרדשיאן, זוגתו לשעבר. עם זאת, במרבית הזמן הוא מסומם על ידי הרופאים, שרוצים לדאוג שאיבריו ימשיכו לתפקד כשורה.

מאמנו לשעבר ג'ים הריק אמר ל-USA טודיי על הפגישה של קרדשיאן עם בן זוגה לשעבר: "היא התכופפה ואמרה - אתה יודע שאני אוהבת אותך, והוא פחות או יותר הנהן. שלושה או ארבעה ימים אחרי שהפחיד אותו פחד מוות וגרם לנו לפחד מהנורא מכל, זה סימן של קצת תקווה, קצת התקדמות". לרשת CNN אמר הריק: "הוא ער כרגע, ואלה כנראה החדשות הכי מעודדות שקיבלנו מאז שכל זה התחיל".

בית החולים סאנרייז בלאס וגאס שבו מאושפז למאר אודום. רויטרס
חדשות טובות. בית החולים בו מאושפז אודום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully