וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: זלאטן כבש צמד והוביל את פריס סן ז'רמן ל-0:2 בבאסטיה

מלך השערים של אלופת צרפת בכל הזמנים הוסיף עוד שניים למאזנו (דקות 72 ו-83) ושמר עליה בלתי מנוצחת, גם במשחק ממנו נעדרו טראפ, דויד לואיז, וראטי ומטוידי. אנז'ה וקון ממשיכות להפתיע

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
לא עוצר. זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

הדהירה של פריס סן ז'רמן נמשכת. אלופת צרפת הבלתי מנוצחת פתחה זמנית פער של שמונה נקודות בפסגה, הודות לניצחון 0:2 על באסטיה. אנז'ה, העולה החדשה והמפתיעה, צימקה את הפער בחזרה לחמש נקודות עם 1:2 בטולוז וגם קון נשארה צמודה.

באסטיה - פריס סן ז'רמן 2:0

אלופת צרפת יצאה לקורסיקה ללא השוער קווין טראפ, דויד לואיז ומרקו וראטי הפצועים וכן בלס מטוידי המורחק, אבל חזרה הביתה עם שלוש הנקודות ועם הפנים למפגש המסקרן מול ריאל מדריד ביום שלישי. אחרי 72 דקות ללא שערים, זלאטן איברהימוביץ', מלך שערי פריס סן ז'רמן בכל הזמנים, דאג לפרוץ את הסכר אחרי אסיסט של אדינסון קבאני וגם השלים צמד בדקה ה-83 הודות להכנה של סרז' אורייה, כשהוא עם 14 כיבושים ב-12 משחקי הליגה האחרונים שלו. פ.ס.ז' עדיין בלתי מנוצחת העונה והיא עם 26 נקודות מ-30 אפשריות.

seperator

טולוז - אנז'ה 2:1

מסע הסינדרלה המרגש של העולה החדשה נמשך עם ניצחון נוסף, שהשאיר אותה במקום השני. אוסקר טרחו כבש למארחת (24), אבל שייק אנדוי (27) ועבדול קמארה (33) קבעו מהפך מהיר וניצחון שלישי ברציפות.

ריימס - קון 1:0

עוד אחת שעושה חיל היא קון, שגם היא עם 21 נקודות במאזנה כעת. ז'וליאן פרה כבש את השער היחיד במשחק (74) ומנע מריימס להתקרב לצמרת. קון עם שלושה ניצחונות רצופים בליגה.

משחקים נוספים:

סנט אטיין - גאזלק אז'קסיו 0:2
לסנט אטיין: רוברט בריץ' (20), קווין מונה פאקה (70)

גנגאן - ליל 1:1
לגנגאן: ג'ימי בריאן (33), לליל: סופיאן בופאל (30)

נאנט - טרואה 0:3
לנאנט: ולנטן רונז'ייה (41), יוסוף סבאלי (50), יאסין באמו (62)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully