וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער לעומר דמארי אחרי חודשיים, גם דאבור וסלליך כבשו

חלוץ רד בול זלצבורג מצא את הרשת ב-0:8 על אדמירה. דאבור סידר לגראסהופרס 0:1 על לוצרן וסלליך מצא את הרשת ב-1:3 של מאריבור על צליה. בישול לכיאל בניצחון הדרמטי של ברייטון

ניר ביטון שחקן סלטיק לפני סטיבן פירסון שחקן מאת'רוול. רויטרס
בסופו של דבר הפציעה הכריעה. ניר ביטון לפני סטיבן פירסון/רויטרס

ניר ביטון שיחק היום (שבת) 76 דקות במדי סלטיק, שניצחה 0:1 את מאת'רוול בחוץ ועלתה למקום הראשון בליגה הסקוטית. קשר נבחרת ישראל נפגע בברכו הימנית בדקה השמינית, אבל חזר לשחק עד שהוחלף וסייע לאלופה לאסוף שלוש נקודות. נדיר ג'יפג'י הכריע בדקה ה-15 וסלטיק עם 26 נקודות, שתיים מעל אברדין ששוב הפסידה אמש.

* ביברס נאתכו הפצוע נעדר ממשחקה של צסק"א מוסקבה, שניצחה 2:3 בבית את אורל ובמאזנה 32 נקודות מ-12 משחקים בפסגת הליגה הרוסית. קיריל פאנצ'נקו (2), סיידו דומביה (38) ופונטוס ורנבלום (56) כבשו לזכות צסק"א.

* עידן ורד לא נכלל בסגל של הכוכב האדום בלגרד, שהביסה 0:3 את ראד בלגרד ובמאזנה 35 נקודות מ-13 משחקים בפסגת הליגה הסרבית.

בירם כיאל שחקן ברייטון (משמאל) מול ליאם רוסניור שחקן לידס. GettyImages
בישול ותיקו. כיאל/GettyImages

* רד בול זלצבורג מחצה במחזור ה-12 בליגה האוסטרית 0:8 את אדמירה במשחק צמרת. עומר דמארי, חלוצה של זלצבורג, התכבד בשער השביעי במשחק, שערו הראשון מאז ה-15 באוגוסט, כאשר בדקה ה-75 השתלט על הכדור ברחבה, הסתובב ומצא את הרשת. החלוץ הישראלי הוסיף גם צמד בישולים, לשער הרביעי והשישי של זלצבורג ובסך הכול, השלים 90 דקות מצוינות מבחינתו.

* רועי קהת שיחק 87 דקות ב-1:2 של אוסטריה וינה על גרודיג במחזור ה-12 באוסטריה. בעקבות הניצחון, הוינאים נצמדו לזלצבורג בצמרת עם 24 נקודות.

* ברייטון ממשיכה לרוץ בפסגת הצ'מפיונשיפ וניצחה 1:2 דרמטי בחוץ את לידס. סולומון מארץ' כבש לשחפים כבר בדקה ה-14 מבישול של בירם כיאל. ליאם קופר איזן (22), אבל בובי זאמורה הוותיק, שהחליף בדקה ה-78 את תומר חמד, הכריע בדקה ה-89.

* עוד באותה ליגה, צ'רלטון וגיא לוזון שוב הפסידו, בפעם הרביעית בחמשת המחזורים האחרונים, 1:0 בחוץ מול רדינג. פטריק באוור הורחק משורות צ'רלטון (68) וניל בלקמן כבש את שער הניצחון למארחת.

* מאריבור ניצחה 1:3 בחוץ את האחרונה בטבלה צליה במחזור ה-14 בליגה הסלובנית והתקרבה לצמרת. מרואן קבהא וסינטאיהו סלליך השלימו 90 דקות כל אחד במדי המנצחת, כאשר סלליך גם כובש את השער האחרון במשחק, בדקה ה-72, לאחר שקבהא החל במהלך.

* מונאס דאבור כבש את השער היחיד, כבר בדקה החמישית, ב-0:1 של גראסהופרס על לוצרן במחזור ה-12 בליגה השוויצרית. בעקבות הניצחון, החרגולים התקרבו למוליכה פ.צ. באזל בפסגת הטבלה.

* גל אראל נכנס בדקה ה-74 בניצחון של חימנסיטק טראגונה 1:2 על האחרונה בטבלה אתלטיק בילבאו ב' במחזור התשיעי בליגה השנייה בספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully