וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: ג'רבי, ראשוני ומוקי זכו במדליות ארד בגרנד סלאם פריס

הישג מצוין למשלחת הישראלית: ג'רבי עשתה זאת במשקל עד 63 ק"ג, ראשוני הגיעה לארד דרך בית הניחומים במשקל עד 48 ק"ג ומוקי הלך בדרכה עם מדליה שלישית במשקל עד 73 ק"ג אצל הגברים

ירדן ג'רבי עם שני הרשקו. צילום: איגוד הג'ודו,
חתמה יום מוצלח למשלחת. ירדן ג'רבי עם מאמנה שני הרשקו/צילום: איגוד הג'ודו

ירדן ג'רבי השלימה הערב (שבת) יום מוצלח למשלחת הישראלית, כשקטפה את מדליית הארד השלישית של ישראל, אחרי שלפניה עשו זאת שירה ראשוני ושגיא מוקי.

ג'רבי עברה בסיבוב הראשון את קטלין קואדרוס הברזילאית בזעות יוקו ו-ווזארי, בסיבוב השני ניצחה את צרנאדמיד צנד-איוש ממונגוליה עם איפון כשנותרה קצת יותר מדקה לסיום וברבע הגמר המתינה לה האיטלקייה אדוויגה גוונד. גם במקרה הזה ניצחה ג'רבי באיפון ושלחה את האיטלקייה לבית הניחומים. אלא שבחצי הגמר הייתה זו יול פראנסן ההולנדית שעמדה בדרכה של ג'רבי וניצחה עם ווזארי. בקרב על הארד, ג'רבי השיגה יוקו מול מיהו מיניי היפנית ושמרה עליו בעקשנות עד לסיום הקרב.

אליס שלזינגר, אלופת ישראל לשעבר המייצגת כאמור את בריטניה, פספסה מפגש עם ג'רבי כשהודחה ברבע הגמר. היא ביצעה איפונים על קורינה קפריוריו הרומנייה ומיה הרמאנסון השבדית, בדרך לרבע, שם נעצרה על ידי ההולנדית יול פראנסן בגלל עונש ועברה לבית הניחומים. גוונד האיטלקייה, שהפסידה לג'רבי, הייתה זו שהדיחה את שלזינגר באיפון והותירה אותה ללא סיכוי למדליה.

* עד 48 ק"ג: שירה ראשוני רשמה הישג מצוין כשזכתה במדליית הארד. ראשוני עלתה לשמינית הגמר בזכות ניצחונות באיפון על יריבה ממדגסקר ועוד אחת מרומניה, אך הפסידה בקרב השלישי לבלגית שרלין ואן סינק. בבית הניחומים ניצחה עם שלושה יוקו את דילארה לוקמנחקים הטורקייה ובקרב על הארד ידעה לשמור על יתרון של עונש מול מרינה צ'רניאק וחגגה בסיום.

* לעומתה, אמלי רוסנו הודחה כבר בסיבוב הראשון לאחר שהפסידה באיפון לקזחית אוטגונצצג גלבדראח.

* עד 52 ק"ג: גילי כהן נוצחה באיפון בסיבוב הראשון על ידי בונדמה מונחבאטר ממונגוליה. רוני שוורץ הפסידה גם היא באיפון בסיבוב הראשון ללאורה גומס מספרד.

* עד 57 ק"ג: קמילה מינקאווה הפסידה בסיבוב הראשון באיפון אחרי קצת יותר משלוש דקות, לשוויצרית אמילי אמארון.

שירה ראשוני עם שני הרשקו. צילום: איגוד הג'ודו,
יופי של הישג. שירה ראשוני/צילום: איגוד הג'ודו

גברים

שגיא מוקי זכה גם הוא במדליית הארד במשקל עד 73 ק"ג באמצעות בית הניחומים, אחרי שניצח בקרב על הארד את הסיני שוואי סון עם איפון מצוין, כשנותרה 1:26 דקות לסיום. מוקי ניצח לפני כן את אנדרה אלבש הפורטוגלי בעזרת איפון ועשה זאת גם מול חאבייר ראמירס הספרדי בסיבוב השני, אך רוק דראקשיץ' הסלובני שלח אותו לבית הניחומים עם ניצחון ביוקו. בבית הניחומים ביצע מוקי איפון מצוין על אנטוניו אספוזיטו האיטלקי והמשיך כאמור לניצחון נוסף על סון.

* עד 60 ק"ג: טומי ארשנסקי עבר סיבוב אחד עם ניצחון על המקסיקני נאבור קסטיו בזכות ווזארי, אבל הפסיד בגלל עונש לירון מורן ההולנדי בסיבוב השני.

* עד 66 ק"ג: ברוך שמאילוב ניצח בסיבוב הראשון את המקסיקני חסוס צ'פארו עם איפון לקראת סיום הקרב, אך הפסיד באיפון לניאט שיחליזאדה מאזרבייג'אן בסיבוב השני. גולן פולק הודח כבר בסיבוב הראשון בגלל שני עונשים לאלטנסוח דובדון ממונגוליה.

(עדכון ראשון: 15:40)

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שגיא מוקי ג'ודוקא ישראלי. GettyImages
עוד מדליה. שגיא מוקי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully