וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנגחאי: נובאק דג'וקוביץ' מחץ את אנדי מארי וישחק מול ג'ו ווילפריד צונגה

המדורג מספר אחת בעולם נזקק למעט יותר משעה כדי לנצח 1:6, 3:6 את המדורג שני במשחק אדיר שלו. הסרבי ישחק בגמר מול ג'ו ווילפריד צונגה, שניצח 4:6, 6:0, 5:7 את רפאל נדאל בחצי הגמר

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
בכושר מושלם. דג'וקוביץ'/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' בכושר פשוט מפחיד. המדורג מספר אחת בעולם רשם היום (שבת) את הניצחון ה-16 שלו ברציפות כשהוא משלים זכייה ב-20 מערכות ברציפות ועלה לגמר המאסטרס 1,000 בשנגחאי עם 1:6, 3:6 מוחץ מול השני בעולם אנדי מארי בתוך שעה ושבע דקות בלבד. בגמר ישחק דג'וקוביץ' מול ג'ו ווילפריד צונגה (15), שניצח מוקדם יותר 4:6, 6:0, 5:7 את רפאל נדאל (7).

דווקא מארי היה זה שזכה במשחקון הראשון. הבריטי אמנם היה צריך להציל שתי נקודות שבירה, אבל הצליח לשמור על ההגשות שלו ועלה ל-0:1. מכאן, המערכה הראשונה הייתה בשליטה מוחלטת של דג'וקוביץ', שהשיג שלוש שבירות ושמר על ההגשות שלו די בקלות כדי לסגור סיפור עם 1:6 ב-25 דקות במערכה הראשונה. אגב, במערה הזו הפסיד הסרבי רק נקודה אחת מאחורי ההגשה שלו, וזה היה דווקא על הגשה ראשונה.

המערכה השנייה נפתחה טוב יותר מבחינת מארי, שהשיג שבירה כבר במשחקון הראשון. הבריטי לא הצליח לשמור על המומנטום ונשבר מיד בדרך ל-1:1. דג'וקוביץ' שמר על ההגשה שלו, עלה ל-1:2 ושבר שוב כדי לעלות ל-1:3. מכאן ועד הסוף שמרו שני השחקנים על ההגשות שלהם ובסופו של דבר זה 1:6, 3:6 למדורג מספר אחת בעולם.

מספר המשחקונים שדג'וקוביץ' הפסיד ב-18 המערכות האחרונות בהן שיחק: 1, 1, 2, 1, 2, 2, 2, 3, 2, 2, 2, 1, 2, 3, 6, 1, 1, 3. זה כולל משחקים מול דויד פרר, ג'ון איזנר, רפאל נדאל ואנדי מארי. היחיד שלקח שישה משחקונים מולו היה ברנרד טומיץ' ברבע הגמר בשנגחאי.

עוד קודם לכן, צונגה הוותיק עלה לגמר ה-ATP ה-22 בקריירה שלו והרביעי בסבב המאסטרס 1,000. צונגה, שמחזיק במאזן של 1:8 מאז אליפות ארצות הברית, כולל זכייה בטורניר במץ, היכה 40 ווינרים, כולל 20 בפורהנד שלו. כמו כן, הוא זכה ב-17 מ-25 נקודות ברשת וניצל שתי אפשרויות שבירה מתוך 10.

הצרפתי בן ה-30 יחזור לטופ 10 העולמי ושיפר את מאזן הראש בראש שלו מול נדאל ל-8:4, במה שהיה המפגש הראשון שלהם מאז טורניר המאסטרס 1,000 במונטה קרלו 2013. צונגה ינסה לזכות בתואר מאסטרס שני בקריירה שלו אחרי שבשנה שעברה ניצח בגמר הרוג'רס קאפ בקנדה את רוג'ר פדרר.

צונגה פתח טוב ושיחק היטב במערכה הראשונה, אך דעך במערכה השנייה ורפא עשה לו מה שהוא רק רצה כשהוא זוכה בה עם 0:6 מהיר. המערכה השלישית הייתה שקולה וצמודה מאוד כשבמצב של 5:5 הצרפתי הצליח להשיג שבירה, כולל נקודה עם עלייה לרשת והשתטחות סטייל בוריס בקר. במשחקון הבא הוא הצליח לשמור על ההגשות ורשם ניצחון ענק. "הפסדתי נגד שחקן ששיחק מצוין", אמר נדאל בסיום, "אני מברך אותו. הוא היה טוב ממני היום ומגיע לו לעלות לגמר".

ג'ו ווילפריד צונגה טניסאי צרפתי. AP
חגג בצורה המסורתית שלו בסיום. צונגה/AP

נשים: קרבר מול ינקוביץ' בגמר הונג קונג

אצל הנשים הצליחה המדורגת תשיעית בעולם אנג'ליק קרבר הגרמנייה לעלות לגמר טורניר הונג קונג עם 2:6, 2:6 על סמנתה סטוסור (28 בעולם) בתוך שעה ועוד 11 דקות. קרבר תשחק בגמר מול ילנה ינקוביץ' הסרבית (24 בעולם), שהפתיעה עם 4:6, 5:7 על ונוס וויליאמס (14).

אגניישקה רדוואנסקה (6 בעולם) עלתה לגמר טורניר טיאנג'ין עם 3:6, 1:6 מול קרולינה פלישקובה הצ'כית (15) בתוך שעה ושש דקות. היא תשחק בגמר מול דנקה קוביניץ' המונטנגרית המפתיעה (75 בעולם), שניצחה 4:6, 7:6 (2), 2:6 את בויאנה יובאנובסקי הסרבית (90).

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. GettyImages
נמצאת בכושר מצוין. קרבר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully