וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: התרגיל המבריק של טיאגו, ההתרגשות מהגעתו של ג'ו קול

קשר באיירן מינכן עם ביצוע שיותר אתכם פעורי פה, קובנטרי סיטי הצנועה מתרגשת מהחתמתו של הקשר הוותיק, קרלוס טבס בביקור מולדת, הקשר בין ארון אפללו לקנדריק לאמאר ומה יש למוסטפי נגד בירה?

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: הכדורסלן לאמאר אודום

12:55: שחקני נאפולי מתחפשים לכבוד יציאתו של לוח השנה החדש של הקבוצה

12:44: ג'יבריל סיסה ירוויח 259,000 יורו על השתתפות ב"רוקדים עם כוכבים"

ג'יבריל סיסה עלה לכותרות בימים האחרונים בהקשרים שליליים. בצרפת פרסמו שחלוץ העבר ניסה לסחוט את מתיו ולבואנה, בכל הקשור לקלטת סקס של שחקן ליון. אלא שבימים האחרונים שמו נוקה, וכעת עולה סיסה לכותרות בהקשרים קצת יותר חיויביים. הצרפתי יככב בעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" בצרפת, וירוויח סכום חסר תקדים - 259,000 יורו - הסכום הגבוה מבין המשתתפים בתוכנית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ג'יבריל סיסה שחקן קווינס פארק ריינג'רס. רויטרס
יזכה בתחרות? סיסה/רויטרס

12:38: אטלנטה חוגגת 108 במספר שפות

10:21: התרגיל המבריק של טיאגו

09:57: שקודראן מוסטפי והבירה

רגע לפני המפגש של ולנסיה מול מלאגה, ערכו העטלפים מסיבת עיתונאים שבה לקח חלק גם הבלם שקודראן מוסטפי. שחקנה של נבחרת גרמניה הגיע למסיבת עיתונאים וראה שעל השולחן מונח בקבוק בירה. בלי לחשוב פעמיים, לקח השחקן המוסלמי את הבקבוק והזיז אותו למקום אחר, לפני שהבין כי יש סיבה לכך שהבקבוק נמצא דווקא שם. הסוף משעשע.

09:50: קובנטרי סיטי מתרגשת מהחתמתו של ג'ו קול

כבר תקופה ארוכה שקשר נבחרת אנגליה לשעבר, ג'ו קול, לא בדיוק משחק כדורגל. קול, השייך לאסטון וילה, כבר בן 33, כשהעונה לא קיבל ולו דקת ליגה אחת (פתח שלוש פעמים בלבד בעונה שעברה). למרות זאת, ישנן קבוצות שעבורן קול הוא שם דבר. כמו קובנטרי סיטי למשל, המשחקת בליגה השלישית בחשיבותה בממלכה, ששאלה את קול מהווילה לתקופה של 35 ימים. כמה ההחתמה מרגשת עבור הקבוצה הצנועה? שימו לב להודעה הרשמית בטוויטר על החתמתו: "ברוך הבא ג'ו קול. כן, ג'ו קול האמיתי. ברצינות, ג'ו קול. ג'ו קול האמיתי, הוא ולא אחר".

09:44: קרלוס טבס חוזר הביתה

קרלוס טבס הוא כדורגלן מיוחד. לא כל שחקן יוותר על כסף גדול, על ליגת האלופות, על תחרות ברמה אחת. אבל טבס החליט לוותר, וחזר הביתה - לבוקה ג'וניורס. החלוץ הביע לא מכבר את אהבתו לארגנטינה בכלל, ולשכונה שבה גדל, וארטה אפאצ'י, בפרט. שכונה זו נחשבת לאחת העניות והקשות בבואנוס איירס, ועד לימים אלו לטבס קשה להתנתק משורשיו, כפי שניתן לראת בתמונה שעלה בסוף השבוע הנוכחי, ובה נראה טבס ב"באריו" שבו גדל, עם חברי ילדותו.

09:33: הקשר בין ארון אפללו וקנדריק לאמאר

סיפור נחמד מארצות הברית. גארד ניו יורק ניקס, ארון אפללו, חשף בראיון לתקשורת בארצו כי בגיל צעיר היה מתפרנס ממכירת דונאטס ודיסקים צרובים לילדים אחרים בבית ספרו. "אני זוכר שבאחת השנים מכרתי לילד צעיר בשם קנדריד דאקוורת' דיסק צרוב של הראפר ג'יי. זי. הוא מאוד אהב היפ-הופ והתעקש שאצרוב לו את הדיסק במהירות. הוא שילם לי חמישה דולרים עבורו. למה הסיפור מעניין? היום הוא כבר לא נקרא קנדריק דאקוורת', אלא קנדריק לאמאר". (אחד הראפרים המובילים בעולם).

שחקן דנבר נאגטס ארון אפללו. AP
צורב דיסקים בדימוס. ארון אפללו/AP

09:21: ברנדון ארמסטרונג מחקה את קווין גארנט

09:11: גלן "ביג בייבי" דייויס מנסה לנחש את משקלם של תינוקות שונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully