וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ממפיס ניצחה את אוקלהומה סיטי, אטלנטה את דאלאס, הניקס עם מאזן מושלם

הגריזליס שמרו על מאזן מושלם במשחקי טרום העונה ב-78:94, גאסול, רנדולף, ווסטברוק ודוראנט לא שותפו. 16 להורפורד בניצחון של ההוקס, ניצחון נוסף גם לניו יורק, 14 אסיסטים לוול ב-118:127 של וושינגטון על פילדלפיה

שחקן אוקלהומה, סטיב נובאק. AP
קרב על הפרקט. סטיב נובאק לא מוותר/AP

חמישה משחקי הכנה נערכו הלילה (בין שישי לשבת) בין קבוצות ה-NBA השונות, 11 ימים לפני פתיחתה של העונה. ממפיס המשיכה להרשים כשעלתה למאזן 0:4 במשחקי ההכנה (כמו גם אטלנטה וניו יורק), ואילו דאלאס ספגה את הפסדה הרביעי בארבעה משחקים. דנבר ניצחה את פיניקס ווושינגטון את פילדלפיה.

תוצאות הלילה:

דנבר - פיניקס 81:106
דאלאס - אטלנטה 91:84
ממפיס - אוקלהומה 78:94
ניו יורק - בוסטון 95:101
פילדלפיה - וושינגטון 127:118

שחקן ממפיס, ראס סמית'. AP
עוד ניצחון לממפיס. סמית' חודר/AP

ממפיס - אוקלהומה 78:94

הגריזליס עם ניצחון רביעי בארבעה משחקים בקדם העונה, אוקלהומה ספגה הפסד ראשון. קווין דוראנט, ראסל ווסטברוק וסרג' איבאקה זכו למנוחה אצל התאנדר, מייק קונלי, מארק גאסול, קורטני לי, זאק רנדולף, טוני אלן ובנו אודריך לא שיחקו בצד השני. בהיעדרם, ג'מייקל גרין הוליך את קלעי ממפיס עם 18 נקודות כשריאן הולינס הוסיף 16. אנטוני מורו קלע 16 מנגד, סטיבן אדאמס הוסיף 18. הרוקי קמרון פיין, שנבחר במקום ה-14 בדראפט האחרון, קלע 11 נקודות ב-23 דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דירק נוביצקי שחקן דאלאס מאבריקס מול ג'יימס הארדן שחקן יוסטון רוקטס. AP
שיחק לראשונה העונה. דירק נוביצקי/AP

דאלאס - אטלנטה 91:84

דירק נוביצקי שיחק לראשונה במשחקי ההכנה בהפסד הרביעי של המאבריקס בטרום העונה. הוא קלע שש נקודות והוסיף שבעה אסיסטים ב-18 דקות. דרון וויליאמס וצ'נדלר פרסונס לא שיחקו גם הפעם. מנגד, פול מילסאפ וג'ף טיג קיבלו מנוחה אף הם. אל הורפורד קלע 16 להוקס, שלווין מק הוסיף 13 (11 מהן במחצית השנייה), ואטלנטה שמרה על מאזן מושלם - 0:4. ג'ון ג'נקינס, הקלע הבולט של דאלאס במשחקי ההכנה, קלע 16 נקודות.

שחקני ניו יורק, כרמלו אנטוני, חוסה קלדרון. AP
מרוצים. אנטוני וקלדרון חוגגים מאזן מושלם/AP

ניו יורק - בוסטון 95:101

הניקס שוב נראו מצוין, ואספו ניצחון רביעי במשחקי ההכנה, נתון שבוודאי יעניק להם מעט ביטחון לקראת העונה שבפתח. ארון אפללו, שנעדר ממשחקיה של ניו יורק עד עתה בשל פציעה, קיבל דקות ראשונות וקלע שמונה נקודות. דריק וויליאמס קלע 19, כרמלו אנטוני הסתפק בשמונה ואייזאה תומאס קלע 13 עבור הסלטיקס.

שחקן פילדלפיה, נרלנס נואל, מול שחקן וושינגטון, בראדלי ביל. AP
נעזרו בוול. נואל מול ביל/AP

פילדלפיה - וושינגטון 127:118

הסיקרס רשמו קאמבק מרשים ברבע האחרון, כשהורידו הפרש של 28 נקודות לחמש בלבד, אך לא הצליחו בסופו של דבר להשלים מהפך מול ג'ון וול וחבריו. הבחירה השלישית בדראפט, ג'ליל אוקאפור, לא שיחק משחק שני ברציפות בשל פציעה בברך. וול מסר 14 אסיסטים וקלע שש נקודות ומרצין גוטראט הוסיף 16.סקוטי ווילבקין הוליך את קלעי פילדלפיה עם 21 נקודות.

שחקן דנבר, ג'מיר נלסון. AP
ניצחון רביעי בטרום העונה. נלסון עולה גבוה/AP

דנבר - פיניקס 81:106

דנבר עם ניצחון רביעי במשחקי ההכנה, הסאנס ירדו למאזן 2:2. וויל ברטון בלט אצל הנאגטס עם 19 נקודות ועשרה ריבאונדים, ווילסון צ'נדלר הוסיף עשר נקודות ו-19 ריבאונדים. אלכס לן קלע 14 וקטף שמונה כדורים חוזרים בצד השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully