וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ' חולה, חביב אוחיון הוקפץ לסגל הבוגרת

17.10.2015 / 11:30

השוער הסרבי הצעיר לא חש בטוב, ולא צפוי להיות בסגל למשחק מול מכבי פתח תקוה (שבת, 20:00, ספורט 1 ו-HD). שוער קבוצת הנוער או דניאל ליפשיץ, שהגיע הקיץ מהפועל רעננה, עשויים לפתוח בין הקורות. יוקאנוביץ' יעבור לשחק עם שלושה בלמים

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: סלבישה יוקאנוביץ' במסיבת עיתונאים

שוערה של מכבי תל אביב, פרדראג ראיקוביץ', ייעדר ככל הנראה מהמשחק הערב מול מכבי פתח תקוה (שבת, 20:00, ספורט 1 ו-HD) בגלל מחלה. השוער הסרבי חש הבוקר ברע, והודיע למנהלי הקבוצה כי הוא חולה, וכי קרוב לוודאי שלא יוכל להבריא עד הערב. במכבי תל אביב החליטו להזעיק לסגל את השוער השלישי, חביב אוחיון, שהתכונן בשעות הבוקר למשחק קבוצת הנוער של הצהובים בנס ציונה. אוחיון כבר היה עם הנוער בנס ציונה, אבל אז הודיע לו מנהל הקבוצה שהוא צריך להצטרף לבוגרים, שערכו באותה השעה את אימון הבוקר שלהם. מי שנכנס לשער קבוצת הנוער מול נס ציונה הוא שוער המשנה, סער אוחיון.

כזכור, בקיץ חתם בקבוצה השוער דניאל ליפשיץ שהגיע מהפועל רעננה, ולא מן הנמנע כי יערוך בכורה בין הקורות של הצהובים במשחק מול המלאבסים. למרות זאת, המאמן סלבישה יוקאנוביץ' להעניק בסופו של דבר דווקא לאוחיון הצעיר את אפודת השוער הראשון.

שחקן מכבי תל אביב אלי דסה. ברני ארדוב
נפצע. אלי דסה/ברני ארדוב

עוד לפני כן, החליט יוקאנוביץ' לעבור ולשחק עם שלושה בלמים. ההופעות של מכבי תל אביב מול צ'לסי ומול דינמו קייב לימדו את הסרבי עד כמה גדול הפער בין הקבוצה שלו לרמת הצ'מפיונס ליג. המאמן הסרבי שאמנם חש התקדמות בין סטמפורד ברידג' לסמי עופר, חושב שצריך לנסות משהו חדש כדי לספק תוצאות חיוביות יותר, כאלה שאולי יביאו את הנקודה הראשונה בבית.

פציעתו של אלי דסה והניתוח שעבר יובל שפונגין באפו, חייבו את יוקאנוביץ' להיערך מחדש לקראת המשחק מול פורטו ביום שלישי וביחד עם המחשבה על קו שונה בעקבות שני המשחקים הראשונים בליגת האלופות, הוחלט שצריך לעבור ולשחק בשיטה של שלושה בלמים ושני שחקני קו שגם יתמכו בהתקפה במטרה למצוא את השער הראשון במפעל.

כבר הערב מול מכבי פתח תקוה אמור יוקאנוביץ' להעלות את קרלוס גארסיה ביחד עם איתן טיבי וטל בן חיים במרכז ההגנה כאשר בכנפיים יעבדו עוז ראלי ואבי ריקן. מי שאמור להישלח לספסל הוא ניקולה מיטרוביץ'. יוקאנוביץ' שיחק עם שלושה בלמים במשחק החוץ במלטה מול היברניאנס במוקדמות ליגת האלופות. אז שיחקו על הקווים דור מיכה וטל בן חיים. הערב וביום שלישי בפורטו אמורים להיות שם ריקן וראלי, אלא אם שפונגין יקבל אישור מהמנתח לשחק.

אם יוקאנוביץ' לא ישנה את התכנית שלו, הרי שהצבת שלושת הבלמים תהיה זהה למערך של רן בן שמעון. יוקאנוביץ' יודע שכך משחק מאמן מכבי פתח תקוה והוא אמר אתמול לשחקניו שהוא יתאים את השיטה לזו של היריבה גם כי הוא מאמין שיש למכבי תל אביב יתרון באיכות ובהצבה זהה על המגרש, צריכה מכבי לנצח כי היכולת של שחקניה גבוהה יותר.

עדכון ראשון: 07:33

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
מכיר את המערך מקרוב. רן בן שמעון/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully