וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו וליון נפרדו ב-1:1

החבורה של ז'ארדים פספסה הזדמנות לטפס למקום השישי אחרי שכבר הובילה משער של פסאליץ' (39). אדום של וואלאס (66) העניק יתרון לליון שחזרה שש דקות לסיום משער של רפאל. ליון חמישית בטבלה

מריו פסאליץ' שחקן מונאקו, במרכז, חוגג. רויטרס
החגיגות המוקדמות של מונאקו, הערב/רויטרס

אחרי פגרת הנבחרות, מונאקו קיוותה לצאת לדרך חדשה. אלא שהקבוצה של לאונרדו ז'ארדים סיימה רק ב-1:1 בבית מול ליון בפתיחת המחזור העשירי בליגה הצרפתית. בכך למעשה מונאקו רושמת תוצאת תיקו שלישית ברציפות אחרי שעשתה זאת גם מול גנגאן וראן, ופספסה להשתחל למקום השישי בטבלה על חשבונה של ליון. במקום זאת, מונאקו נותרת עשירית. ליון מצידה מטפסת למקום החמישי.

ז'ארדים ביצע חמישה שינויים לעומת ההרכב שפתח ב-1:1 נגד ראן, כאשר בין השחקנים שקיבלו את הצ'אנס נמצאים ז'ואאו מוטיניו, איבן קבאליירו ומריו פסאליץ'. בליון, שניצחה במחזור האחרון 0:1 את ריימס, בחר הוברט פורנייה ללכת על שני שינויים כשמאפו ינגה-אמביווה ורפאל נכנסו להרכב.

מונאקו הייתה טובה יותר במחצית הראשונה, ובדקה ה-39 היא הצליחה לתרגם את היתרון שלה לשער. כדור קרן של תומאס למאר שהוגבה לרחבה מצא את הראש של מריו פסאליץ' שהתרומם נהדר וניצל פספוס גדול של לופס, שוערה של ליון, שתפס אוויר. בדקה ה-52 ראינו החמצה גדולה של ליון כשפרי מסר לאלכסנדר לקאזאט שבעט לגוף של סובאשיץ'.

למרות היתרון, מונאקו נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-66 כשוואלאס, בלמה הברזילאי של הקבוצה, ספג כרטיס אדום אחרי שביצע עבירה קשה על רצ'יד ג'זאל ויצר מהומה בין השחקנים. שש דקות לסיום, ליון הצליחה לכבוש כשהכדור נחת ברגליים של רפאל, אקס מנצ'סטר יונייטד שכבש מקרוב מול השוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully