וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל אשדוד הפתיעה את הפועל ראשון לציון

הקבוצה מעיר הנמל השיגה ניצחון שלישי ברציפות 21:24 על הדאבליסטית שרושמת הפסד שלישי בארבעה מחזורים. מכבי תל אביב עדיין מושלמת אחרי שהנחילה הפסד בכורה לבני הרצליה. מכבי ראשון לציון ניצלה מהפסד לקרית מוצקין

עופר לוזון שחקן הפועל ראשון לציון בכדוריד מורחק. ניב אהרונסון
מה קורה להם? עופר לוזון/ניב אהרונסון

המחזור הרביעי בליגת העל בכדוריד נערך היום (שישי), והבשורות הגדולות ממנו הן שהפועל אשדוד (ניצחון שלישי ברציפות) גברה על הדאבליסטית הפועל ראשון לציון והנחילה לה הפסד שלישי בארבעה מחזורים. מכבי תל אביב ממשיכה להיות הקבוצה המושלמת היחידה בליגה לאחר שהנחילה הפסד בכורה לבני הרצליה. קרית מוצקין הייתה קרובה לספק את ההפתעה הגדולה כשהייתה בפיגור שער שתי דקות לסיום המשחק בבית מכבי, אבל מכבי ראשון לציון ניצחה 29:31 ונמנעה ממבוכה. הפועל פתח תקוה והפועל רמת גן ישלימו את המחזור ב-27 בחודש.

seperator

מכבי תל אביב – בני הרצליה 28:30

זה היה המפגש בין המושלמת היחידה (וזו שגם כבשה יותר מכל קבוצה אחרת – 108 שערים) לבני הרצליה שידעה ללקט 4 מ-5 הנקודות שלה עד כה במשחקי החוץ (וגם ספגה הכי מעט, 65 שערים), כשתומר שמעוני שהיה שותף לאליפות ההיסטורית של מכבי תל אביב, שב לאולם בתיכונט עם הרצליה. גיא כהן בצמד שערים הוביל את הרצליה ליתרון 3:5 אחרי עשר דקות, זאת לאחר שמכבי תל אביב פתחה עם 0:3. נובאק בוסקוביץ' הסתבך בשתי הרחקות מוקדמות לשתי דקות, וגיא כהן השלים את השער הרביעי שלו וקבע 4:6. גיל פומרנץ השווה ל-6:6 (15'). סהר חלפון (מאסיסט נהדר של שוער מכבי מילאן קוסאנוביץ') ופומרנץ הפכו את התוצאה ל-7:9 בדקה ה-20, מה שגם הוביל את בני אינגל לקחת את פסק הזמן הראשון. מכאן ראינו בעיקר מופע של בוסקוביץ שעם צמד שערים תוך דקה העלה את התוצאה ל-8:13 (25'). מיד אחר כך הורחק בוריס וקסמן בכרטיס אדום. שער מצמק של דן מירקוס קבע את תוצאת המחצית 10:16 למכבי תל אביב.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
תום מטלון שחקן מכבי תל אביב כדוריד. עמית שיסל,
ניצחון חשוב. תום מטלון/עמית שיסל

הרצליה צימקה בפתיחת המחצית השנייה ל-16:12, אבל מכבי התעשתה ויוסי אפו השלים ריצת 0:4 וקבע 12:20 (38'). תום מטלון ניהל מצוין את המשחק לאחר שולדי קופמן ירד לספסל בעקבות פציעה, וגם סיפק אסיסט יפהפה לפומרנץ (15:22, 43'). עד לסיום, הבשורה היחידה הייתה החזרה של קופמן, מרכז הנבחרת, שגם הגיע לשישה שערים. הרצליה מצידה צימקה רק את ההפרש ב-3-4 הדקות האחרונות – 28:30 מכבי. תום מטלון וגיל פומרנץ סיימו עם שבעה שערים כל אחד, ולדי קופמן עם שישה, נובאק בוסקוביץ 5. גיא כהן הוליך את הרצליה עם 8.

מכבי תל אביב כדוריד. עמית שיסל,
ממשיכים בשלהם. שחקני מכבי תל אביב חוגגים, הערב/עמית שיסל

הפועל אשדוד - הפועל ראשון לציון 21:24

אשדוד עם יותם טל ודדי פרץ המושאלים מהפועל ראשון לציון, וכמובן וובה זייקמן המאמן ואפילו טיאומיר דודר שהספיק לשחק שנה באשלים, ניצחה בעונה שעברה פעמיים את הדאבליסטית והגיעה למפגש הזה במומנטום טוב אחרי ה-17:27 על הפועל רמת גן בחוץ. הפועל ראשון לציון השיגה את ניצחון הבכורה מול נס ציונה אחרי שני הפסדים. אחרי המשחק זה כבר היה סיפור אחר לגמרי – הדאבליסטית הפועל ראשון לציון עם הפסד שלישי בארבעה מחזורים, כאשר אשדוד עם ניצחון שלישי ברציפות. המחצית הראשונה התאפיינה בעיקר במפגן הגנות חזקות מצד שתי הקבוצות (5:6 לאשדוד בדקה ה-15), כשבירידה להפסקה המקומיים הוליכו ביתרון שער. הפועל ראשון לציון פתחה את החצי השני בריצת 0:4 תוך חמש דקות בדרך ל-11:14. האורחים שמרו על ההפרש (14:17 – 40') בדקות טובות של פיליפ מריאן. אשדוד עם שערים חשובים של דדי פרץ ורועי ביטון השוותה ל-19:19 עשר דקות לסיום. דודר העלה את אשדוד ל-20:21, יותם טל קבע את ה-21:22 בדקה ה-56, כשעופר לוזון הורחק לשתי דקות. ביטון ואלכס בושיץ' קירבו את המקומיים לניצחון עם 21:24 בדקה ה-58, כשאורן מאירוביץ סיפק עצירות טובות בשער. דודר היה המבקיע הבולט באשדוד עם שבעה שערים, ולצידו הצטיין רועי ביטון.

seperator

מכבי ראשון לציון – קרית מוצקין 29:31

מכבי ראשון לציון חזרה למסלול הניצחונות אחרי ההפסד בשבוע שעבר באוניברסיטת תל אביב, אבל היא בהחלט לא יכולה להיות מרוצה. מוצקין כבר רושמת הפסד רביעי, הגם ששלושה מפגשים היא קיימה עד כה מחוץ לאולמה הביתי. מוצקין היוותה יריב שקול לאורך כל המשחק, מלבד דקות שבהן מכבי ראשון לציון ברחה לחמישה שערי יתרון בהפסקה. שתי דקות לסיום מוצקין צימקה ל-29:28, אבל הפינאלה היה של המקומיים. רנאטו ווגרנץ כבש במספרים כפולים (13), הפרטנר שלו דיאן קנקר שוב נעדר. במוצקין בלטו ברק עמר שהיה המבקיע הבולט עם שמונה שערים ודור זערור שעלה מקבוצת הנוער.

נס ציונה – חולון 23:25

בנס ציונה עסקו כל השבוע בניסיון להבין איך הם הפסידו להפועל ראשון לציון אחרי שהובילו בדקות הסיום. גם בחולון זו הייתה הסוגיה איך לא השיגו נקודות מול רמת השרון. החצי הראשון היה צמוד, כששלומי צייטלר (שלושה שערים) היה הבולט בנס ציונה. מילוש בואישיץ' העלה את נס ציונה ל-10:14 בפתיחת המחצית השנייה. חולון השווה בהמשך כשפטריק נאוו היה הבולט, אבל עצירה נהדרת של ירין רוטברג למתפרצת של חולון הובילה מנגד את ברק פריד להעלות את נס ציונה ליתרון 18:20 בדקה ה-50. אביתר גבעון שסיפק עוד קודם לכן שערים חשובים לחולון השווה ל-21:21. רוטברג המשיך להתעלות, פריד העלה את נס ציונה ל-22:23 (57') ו-וליקו מילושביץ' ל-23:25 שנשמר עד לסיום. שלוש שניות לפני השריקה האחרונה הורחק הזר של נס ציונה, מילוש בואישיץ באדום, והוא יחמיץ את המשחק הבא.

א.ס רמת השרון - אס"א ת"א 23:28

השתיים הגיעו למפגש עם חמש נקודות כל אחת, אס"א כגיבורת המחזור האחרון עם הניצחון 34:35 על מכבי ראשון לציון ורמת השרון כזו שגירדה ניצחון בחולון, 32:34. הפתיחה הייתה של רמת השרון עם 2:5 אחרי עשר דקות, אבל אס"א הפכה את התוצאה ועלתה ל-8:10 בזכות דקות טובות של דן טפר, ניבו לוי ויובל כץ. ברמת השרון בלט אוברד ראדולוביץ'. במחצית השנייה רמת השרון עלתה נחושה, ואלכס סיצ'נקו העלה את הקבוצה ל-15:18. כששחקני נבחרת ישראל משתי הקבוצות אותתו על העייפות שלהם אחרי מסע המשחקים באמצע השבוע לגרמניה, בר מסורי הוסיף הרבה אנרגיות ויכולת, ורמת השרון הכפילה את היתרון בדקה ה-50 - 17:23.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully