וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': שעריים עלתה לראש הטבלה בדרום, ניצחונות לנשר ולהרצליה בצפון

הקבוצה של ארז בנודיס גברה 0:2 על רמה"ש ועלתה למקום הראשון. 0:3 לנשר על דליית אל כרמל, הרצליה ברחה מהתחתית עם 1:3 על מעלות/תרשיחא. 2:3 גדול לשיכון המזרח על כפר שלם. 1:1 בין אילת ליפו, 0:0 בין הכח עמידר ר"ג למ.ס כפר קאסם

צפון

רוב המחזור הרביעי בליגה א' התקיים היום (שישי) כשבמחוז הצפון התקיימו ארבעה משחקים, בעוד במחזור הדרום התקיימו כל שמונת המשחקים.

בצפון, עירוני נשר עלתה למקום השני לאחר שניצחה 0:3 את מכבי דלית אל כרמל בחוץ. הייתם חלבי (30), שלומי בן עשור (70) ובן בן שושן (79) כבשו לזכות המנצחת, שתקווה לאיבוד נקודות של חדרה וכפר כנא כדי להישאר שנייה בטבלה.

מכבי קרית אתא הצטרפה לחלק העליון של הטבלה כשגברה 1:2 על מ.ס כרמיאל/צפת. נתן נודלמן העלה את כרמיאל/צפת ליתרון בדקה ה-17, אך אור שלזינגר (57) וגבע ברקאי הפכו וקבעו את תוצאת המשחק.

הפועל הרצליה השיגה נקודות חשובות והצליחה לברוח מהתחתית אחרי שניצחה 1:3 בחוץ את האחרונה בטבלה, מכבי סקציה מעלות/תרשיחא. רגב וולק כבש את השער הראשון להרצליה בדקה החמישית, אליאס חורי השווה במהרה (17), אך וולק כבש את השני שלו בדקה ה-25 וראה את שרון גורמזנו קובע את תוצאת המשחק בדקה ה-79.

הפועל אסי גלבוע ועירוני טבריה נפרדו ב-1:1. אבי מלכה העלה את אסי ליתרון בפנדל בדקה ה-43, אך עידן שפשה השווה בדקה ה-56.

רן יצחק הפועל רמת גן מול גבע ברקאי הפועל עפולה. ברני ארדוב
לקח חלק במהפך. גבע ברקאי/ברני ארדוב

דרום

במחוז הדרום, מכבי שעריים עלתה לראש הטבלה עם 0:2 על הפועל מורשה רמת השרון. אבי יוסף (3) וגל אלקנתי (69) קבעו את תוצאת המשחק לזכות הקבוצה שמסתמנת כחזקה ביותר בליגה. המפסידה עדיין עם 0 נקודות אחרי ארבעה משחקים.

סקציה נס ציונה נשארה צמודה לשעריים ועלתה למקום השני אחרי 0:1 דחוק בחוץ על הפועל מרמורק. ניסים אסייג כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-48 ונתן לאורחת ניצחון חוץ חשוב.

מ.ס. כפר קאסם איבדה נקודות חשובות כשסיימה ב-0:0 מאכזב מול הכח עמידר רמת גן. שתי הקבוצות פיספסו הזדמנות להיצמד לצמרת הגבוהה.

הפועל אזור הצליחה להפתיע 0:1 את מכבי עמישב פתח תקווה ולברוח מהתחתית. יובל אשכנזי כבש בדקה ה-66 ונתן לאזורניקים נקודות חשובות.

מ.ס. שיכון המזרח הצליחה להשיג ניצחון מפתיע וראשון העונה - 2:3 על הפועל כפר שלם. רווה אייזנקוט העלה את שיכון המזרח ל-0:1 כבר בדקה ה-12 וגיא עיני הורחק בדקה ה-14 והותיר את כפר שלם ב-10 שחקנים כבר בדקה ה-14, מה שסיבך מאוד את המארחת. גיא קלמנטה העלה ל-0:2 בדקה ה-33, אך אז חזרה כפר שלם לתמונה והשוותה משערים של אדיר חליפה (65) וטל משען (71), אך שער נוסף בדקה ה-88 קבע ניצחון לשיכון המזרח.

הפועל הוד השרון גם היא הצליחה לברוח מהתחתית עם 0:1 על הפועל מחנה יהודה משער של עדן נחמני בדקה ה-73. הפועל בקעת הירדן גברה 0:2 על בית"ר כפר סבא והשאירה אותה עם נקודה אחת בלבד. עידן גמליאל (6) וארז שמואלי (37) כבשו למנצחת. לב כהן וקובי כהן הורחקו בשורות המפסידה. בני אילת ומכבי יפו נפרדו ב-1:1 ונותרו בתחתית. עידן סרור כבש לאילת (21), יחיאל צגאי ליפו (64). יאיא קונה הורחק בשורות האילתים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully