וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל דרס את ואוורינקה בדרך לחצי גמר שנגחאי, גם דג'וקוביץ' עלה

השור ממאיורקה חוזר לעצמו? רשם ניצחון ראשון על מדורג בטופ 5 אחרי יותר משנה, עם 1:6, 2:6 מרשים. צונגה מחכה בחצי הגמר. דג'וקוביץ' לא התקשה מול טומיץ' עם 6:7, 1:6 ויפגוש את אנדי מארי

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. AP
מישהו הספיד אותי? נדאל/AP

האם רפאל נדאל חוזר לעצמו? השור ממאיורקה רשם היום (שישי) ניצחון מרשים מאוד על המדורג 4 בעולם סטן ואוורינקה, עם 1:6, 2:6 ברבע גמר טורניר שנגחאי. עבור הספרדי, שנדרש לקצת יותר משעה כדי לקבוע דייט עם ג'ו-ווילפריד צונגה בחצי הגמר, היה זה הניצחון הראשון על מדורג בטופ 5 מאז טורניר רולאן גארוס ב-2014, אז גבר על נובאק דג'וקוביץ'. אחרי חודשים ארוכים של ירידה ביכולת, נראה שנדאל, המדורג 7 בעולם, ערוך ומוכן לטפס חזרה לחמישייה הראשונה. בזכות הניצחון השיג נדאל ציון דרך נוסף, כשרשם את ניצחונו ה-300 בטורנירי מאסטרס והפך לשחקן השני בלבד שעושה זאת בתולדות הסבב.

ואוורינקה, שהגיע לרבע הגמר אחרי ניצחון יפה של מארין צ'יליץ' בשמינית, נראה מבולבל מפתיחת המשחק ורשם לא פחות מ-34 שגיאות בלתי מחויבות. הספרדי ניצל זאת כדי לשלוט לגמרי בעניינים, להשיג שתי שבירות מהירות במערכה השנייה ולסגור עניין בדרך לניצחון מרשים. ג'ו-ווילפריד צונגה, שגבר 6:7, 7:5, 4:6 על קווין אנדרסון במשחק המקביל, ימתין לו בחצי הגמר.

גם נובאק דג'וקוביץ' עלה לחצי הגמר. המדורג 1 בעולם, שזכה בטורניר הסיני ב-2012 וב-2013, פגש את בררנד טומיץ' וגבר עליו 6:7, 1:6. נולה התקשה במערכה הראשונה, אבל שייט בשנייה בדרך לארבעת הגדולים. הוא ישחק בחצי הגמר נגד אנדי מארי שהשאיר את תומאש ברדיך מחוץ לתחרות אחרי שעה ועשרים על המגרש עם 1:6, 3:6 קליל.

הטניסאי השוויצרי סטן ואוורינקה. AP
משחק מבולבל. ואוורינקה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully