וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: המחיר המגוחך ששולם על רונאלדו, יריבת בארסה חוגגת

ריאל שילמה מיליונים? כשהיה בן 10, CR7 עבר לנאסיונל תמורת חולצות וכדורים. ויאנובנסה הקטנה קיבלה את הקטאלנים בגביע והשחקנים יצאו מגדרם. סטיבי ג'י עם תמונה מרגשת ופרנסיס אווסו עם טאצ'דאון שלא רואים כל יום. וגם: ההתגרות והתגרה במצרים

עריכת וידאו: מרום שפיצר

17:38: יריבת ברצלונה חוגגת את הגרלת הגביע

הגרלת הסיבובים הראשונים עם תמיד אירוע משמח עבור קבוצות קטנות, שמקבלות לקבל את האימפריות ולזכות בקצת אבק כוכבים. בהגרלת הסיבוב הרביעי בגביע הספרדי, בו נכנסות קבוצות הלה ליגה לפעולה, נקבע כי ויאנובנסה מהליגה השלישית תפגוש את ברצלונה. תגובות שחקניה היו בהתאם.

12:45: המחיר המגוחך ששולם עבור רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו אמנם שבר את שיא ההעברות כשעבר ממנצ'סטר יונייטד לריאל מדריד ב-2009. הבלאנקוס שילמו עבורו מחיר שנע סביב 80 מיליון יורו, אך באנגליה פירסמו היום פרטים על העברה נוספת שבוצעה על הפורטגלי כשהיה בן 10. רונאלדו המוכשר עבר מאנדוריניה לנאסיונל תמורת שתי חליפות אימון ו-20 כדורים. אם ריאל הייתה מזהה את הכישרון בגיל 10, כנראה שהייתה צריכה לוותר על קצת פחות ממה ששילמה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. AP
זמנים השתנו. רונאלדו/AP

10:46: התפיסה ששברה את האינטרנט

הרסיבר של מכללת סטנפורד, פרנסיס אווסו, קיבל כדור ארוך מהקווטרבאק שלו, אך ראה את המגן שלו עומד בדרך. הפתרון, תפיסה מאחוריי גבו של המגן. צריך לראות כדי להאמין.

10:40: קטטה אלימה במצרים

הדרבי הגדול של מצרים, בין אל אהלי לזמאלק, תמיד חם מאוד, אך תמיד אפשר לשפוך עוד שמן למדורה. ילד בן 18 בשם רמאדן סובחי הדלי מאל אהלי גרם למהומה גדולה במשחק בתוך כמה חודשים. לפני כמה חודשים החליט להשתשע עם הכדור ולעצבן את שחקני זמאלק עד כדי קטטה המונית ובמשחק שנערך אמש, גם כן שקבוצתו הובילה, החליט פתאום לעמוד על הכדור. התוצאה - לפניכם.

10:31: פול סקולס עדיין בשיאו

קשר העבר של מנצ'סטר יונייטד, שנחשב בעיני רבים לאחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה, השתתף במשחק ראווה בהונג קונג. אחד מהדברים בהם הצטיין הייתה הבעיטה הנהדרת שלו מרחוק. כפי שתראו, גם בגיל 40, הוא לא שכח לבעוט.

10:20: סטיבי ג'י נזכר בימים הטובים

הקשר הוותיק משחק אמנם בל.א גלאקסי, אך לבו כמובן שייך לליברפול. הקפטן הוותיק קיבל את הסרט היום לפני 12 שנים והחליט לציין זאת עם תמונה סימלית באינסטגרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully