וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות דברי סוכנו: גארת' בייל התנצל בפני כריסטיאנו רונאלדו

על רקע המתיחות הגואה בין כוכבי ריאל בשל דבריו סוכנו ("בייל לא בונה על קריירה בתור דוגמן הלבשה תחתונה"), בייל ביקר בביתו של CR7. הוולשי: "למעט מאוד אנשים בריאל יש את מספר הטלפון שלי"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

מאז שגארת' בייל הוחתם בריאל היחסים בינו לבין כריסטיאנו רונאלדו היו פושרים במקרה הטוב. בתקשורת הספרדית עסקו חדשות לבקרים ברטינות של CR7 על מהלכים של הוולשי וטענו שהוא לא מרוצה מכך שהוא תופס לו את משבצת הכוכב, אולם כעת המתיחות גואה מחדש בעקבות סיבה אחרת לגמרי: דברים שאמר סוכנו של בייל, ג'ונתן בארנט. בארנט העניק ראיון בוויילס בו נדרש להשוות בין בייל לרונאלדו, והגיב בהערה עוקצנית ("אני לא חושב שבייל בונה על קריירה בתור דוגמן הלבשה תחתונה. זה משהו שמבדיל ביניהם"), מה שעורר את זעמו של הפורטוגלי ושל מספר בכירים בריאל מדריד.

שחקני ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל מאוכזבים. GettyImages
אין אהבה גדולה שם. רונאלדו ובייל/GettyImages

בעקבות הדברים הללו פורסם בכלי התקשורת במדריד כי רונאלדו "כועס על הדברים שנאמרו" וכי "מאבקי הכוח בין שני כוכבי ריאל לא נפסקים לרגע". אמש (חמישי), עם שובו לספרד אחרי שהעפיל עם נבחרת ויילס ליורו לראשונה בהיסטוריה, בייל ניסה לרכך את העניינים ונסע במיוחד כדי לפגוש את רונאלדו ולהתנצל בפניו, כך על פי דיווח ב'אס'. בעיתון דיווחו שרונאלדו סלח לבייל והבין כי הוא לא אחראי לציטוטים של סוכנו, והשניים הפגינו חיבה מול המצלמות באימון הבוקר. בריאל משוכנעים שמאחורי הציטוטים של בארנט עומדות כוונות רעות, שכן זו לא הפעם הראשונה שבה הוא מספק אמירות שנויות במחלוקת. בעבר בארנט התבטא באומרי כי "ריאל חייבת למסור את הכדור יותר לבייל כדי שיראו עד כמה הוא טוב".

עדות נוספת ליחסים המעט בעייתיים בין בייל לשאר שחקני ריאל מדריד אפשר למצוא בראיון שהעניק הוולשי במולדתו ופורסם אמש. בראיון בייל טוען, ספק בצחוק ספק ברצינות, כי מעטים מהחברים בריאל מדריד התקשרו או שלחו הודעות כדי לברך אותי על ההעפלה עם ויילס ליורו. "רפא בניטס שלחתי לי הודעה בשם כל ריאל מדריד. אני מודה שלמעט מאוד אנשים מריאל יש את מספר הטלפון שלי. אני מנסה להישאר מתחת לרדאר , במיוחד בימים האחרונים שהיו די משוגעים. לא היה לי הרבה זמן להיות בסמארטפון שלי".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן נבחרת ויילס גארת' בייל חוגג. רויטרס
מעטים התקשרו. בייל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully