וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה שובר את הלב": שחקנים, מאמנים וחברים נפרדים מנייט האפמן

בישראל, בארה"ב וגם בספרד הגיבו בעצב לידיעה על מותו של שחקן העבר. בלאט: "חבר טוב, אדם נהדר, שחקן אדיר". קוז'יקרו: "היה כבוד לשחק מולך". חברים מן העבר המומים: "הכל קרה מהר מדי"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: משדר מיוחד לרגל מותו של האפמן באולפן וואלה! NEWS

פחות מיממה אחרי מותו של נייט האפמן, אחד הסנטרים הגדולים בתולדות מכבי תל אביב, בכדורסל הישראלי והעולמי נפרדים. דף הפייסבוק של האפמן בן ה-40 הוצף במילות פרידה משחקנים, חברים קרובים ואוהדים שליבם נחמץ ממותו ממחלת הסרטן.

רגע לפני המשחק של קליבלנד בקדם העונה מול אינדיאנה, ביקש דיוויד בלאט לומר כמה מילים על האיש אותו הביא בתור גבוה אנונימי מפואנלברדה הספרדית ועמו נשאר בקשר קרוב יחסית עד מותו. "נייט היה חבר טוב, אדם נהדר ושחקן אדיר. אני שולח תנחומים למשפחה", אמר המאמן. "נוח על משכבך בשלום נייט האפמן, היה לי הכבוד להתחרות מולך, שחקן אדיר", כתב עידו קוז'יקרו בעמוד הפייסבוק שלו.

נייט האפמן בשנת 2014. ויקיפדיה, אתר רשמי
לא שוכחים. האפמן/אתר רשמי, ויקיפדיה

גם בארצות הברית התאבלו על מותו. "הייתה לו אישיות מדהימה שהשפיעה לחיוב על הרבה מאוד אנשים", אמר ביל בלאק, ששיחק עמו במכללת סנטרל מישיגן. "אני והוא אמנם הכרנו באמצעות הכדורסל, אבל הקשר בינינו היה הרבה מעבר לזה. הוא היה אחד החברים הכי טובים שלי וזה יום נורא עבורי ועבור המשפחה. הוא היה בחור מצחיק שאף פעם לא לקח שום דבר ברצינות יתרה. כשהיית לידו, הרגשת מבורך".

"זה עצוב, עצוב מאוד. אני עצוב עבורו ועבור הילד הקטן שלו. זה שובר את הלב", אמר שון איימנסברי, ששיחק עמו בתיכון. "אני זוכר את נייט בתור ליצן שגרם לכולנו לצחוק. היה לו לב ענק והוא העניק מעצמו לסביבה ולחברים שלו".

"הוא תמיד גרם לי לצחוק ולחייך", אמר בריאן מולר, אחד מחבריו הקרובים ביותר ומי ששיחק עמו גם כן בתיכון. "ביקרתי אותו לפני שבוע ולמרות שהוא היה במצב נוראי הוא המשיך לספר בדיחות ולהיזכר בסיפורים מהעבר. הוא תמיד היה במצב רוח טוב. היה תענוג להיות לצידו".

"כולנו בהלם מאיך שהכל קרה מהר", הוסיף חברו מייק אורסלר. "הוא היה איש גדול על המגרש אבל גדול עוד יותר מחוצה לו. מהתגובות שהוא מקבל בישראל אפשר להבין שהיה מדובר באגדה. הוא יחסר לכולם הרבה יותר מכפי שניתן לדמיין".

שחקן מכבי תל אביב לשעבר, נייט האפמן, מול קרלטון מאיירס, פאף בולוניה. GettyImages
שחקן מכבי תל אביב לשעבר, נייט האפמן, מול קרלטון מאיירס, פאף בולוניה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully