וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראול הודיע על פרישה: "החלטה קשה, אבל זה הרגע הנכון לומר שלום"

החלוץ האגדי של נבחרת ספרד וריאל מדריד יתלה את הנעליים בגיל 38, חמש שנים לאחר שעזב את הבלאנקוס ואחרי עונה אחת במדי ניו יורק קוסמוס מליגת ה-NASL

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: הודעת הפרישה של ראול

ראול שחקן ריאל מדריד. GettyImages
סוף לקריירה אגדית. ראול/GettyImages

החלוץ האגדי ראול הודיע רשמית על פרישה עם סיום העונה בליגת ה-NASL האמריקית, בחודש הבא. "זה לא רגע קל, אבל אני חושב שזה הרגע הנכון לומר בו שלום. זו הייתה החלטה קשה".

חלוץ הניו יורק קוסמוס בן ה-38, שהצטרף לקבוצה מהתפוח הגדול באביב שעבר, חתום על חוזה לשנתיים, אך הוא יתלה את הנעליים בתום עונה אחת בלבד, בעוד שני משחקים. הוא כבש עד כה שבעה שערים ב-26 משחקים. הקוסמוס מדורגים ראשונים בטבלה עם 50 נקודות, אך עם משחק עודף על מינסוטה ואוטווה שלהן 49 נקודות.

"כשחתמתי בניו יורק קוסמוס בדצמבר, אמרתי שאעריך כיצד אני מרגיש לקראת סיום השנה, ואחליט האם אני רוצה להמשיך לשחק", אמר ראול לאתר הרשמי של קבוצתו. "החלטתי לפרוש, אני מרוכז לגמרי בסיום חזק של העונה ובניסיון לעזור לניו יורק לזכות באליפות. בחודשים הבאים אכריע לגבי הצעד הבא בקריירה שלי.

"הכדורגל היה חלק מחיי במשך תקופה ארוכה, וההחלטה לפרוש אינה קלה אבל אני מאמין שזה הזמן הנכון. אני מודה לכל מי שתמך בי לאורך הקריירה, ומצפה לשחק את שני משחקי הפרידה שלי עם הקוסמוס".

ראול גדל באתלטיקו מדריד, אך חצה את הכביש והפך לסמל במדי ריאל. ב-21 שנותיו בבוגרים, זכה עם הבלאנקוס שלוש פעמים בליגת האלופות ושש פעמים באליפות, והיה מלך השערים שלה (323) עד שנעקף על ידי רונאלדו בחודש שעבר; בשאלקה, אליה עבר לאחר ששוחרר מריאל והגיע עמה לחצי גמר ליגת האלופות; ובאל-סאד הקטארית. עם נבחרת ספרד הוא לא הגיע להישגים, והוא נופה ממנה לפני יורו 2008, שם החל תואר הזהב של לה רוחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
  • עוד באותו נושא:
  • ראול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully