וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס שטילוב: "אני משתדל להגיע יותר רציני ואחראי לאליפות העולם"

16.10.2015 / 10:20

נבחרת התעמלות המכשירים תמריא היום לסקוטלנד, שם תפתח בשבוע הבא את הופעותיה. שטילוב, שיצטרך לזכות במדליה כדי להבטיח מקום בריו: "כשאני עושה קרב-רב, אני יותר בטוח"

ניב אהרונסון

אלכס שטילוב, אנדריי מדבדב, ארטיום דולגופיאט וצוף פלדון ימריאו היום (שישי) לגלזגו, סקוטלנד, כדי להשתתף באליפות העולם היוקרתית שתיפתח באופן רשמי ביום שישי הבא. התחרות הזו גם תהווה אפשרות להשיג כרטיס למשחקים האולימפיים בריו, וכדי לעשות זאת יצטרכו המתעמלים לסיים עם מדליה. מקום בגמר הקרב-רב יאפשר למתעמלים להיכנס לתחרות המבחן שתתקיים בריו, וגם היא תחלק כרטיסים לאולימפיאדה. זו הפעם הראשונה שסקוטלנד תארח את אליפות העולם בהתעמלות מכשירים שתתקיים בהידרו, אולם התעמלות שנחנך לפני שנתיים.

אופיר פינס: "קורה משהו משמעותי בהתעמלות, המצב משתפר"

נבחרת ישראל התעמלות מכשירים. ניב אהרונסון
הרבה ציפיות. נבחרת ההתעמלות, המאמנים ואופיר פינס/ניב אהרונסון

אלכס שטילוב, שחווה שנה לא טובה מבחינתו, יקווה להשיג מדליה בתרגיל הקרקע החזק שלו, אבל בכל מקרה הוא יתחרה בכל המכשירים כדי להתברג בין 24 המתעמלים ולהבטיח לעצמו בכל מקרה מקום בתחרות המבחן. "התחושות הן אותן תחושות, אבל אנחנו משתדלים להגיע יותר רציניים ואחראיים כי אליפות העולם קובעת לאולימפיאדה, וצריך להשיג קריטריון אם לא לאולימפיאדה, אז לתחרות המבחן. זו משימה קשה, אבל ליתר ביטחון אני עושה קרב-רב כדי להיות יותר בטוח ולא לפחד שאני אצטרך להשיג רק מדליה. כשאני עושה קרב-רב, זה מרגיע כי אני יודע שתהיה הזדמנות נוספת".

על ההכנה שעבר אמר שטילוב: "עשינו הכנה טובה, קיימנו כמה תחרויות ומחנות אימונים, ועכשיו ממשיכים להתכונן עוד יום-יומיים וגם כשנגיע לשם יהיה לנו זמן להתרגל לתנאים". על השנה שעברה עליו אמר שטילוב: "השנה לא הייתה מצוינת עד עכשיו, אבל גם לא רעה כי באליפות אירופה עשיתי הישגים נחמדים. פספסתי שתי מדליות כשסיימתי רביעי בקרקע וחמישי במתח. מצד אחד זו אכזבה, אבל מצד שני הייתי יכול לזכות בשתי מדליות. אני מנסה להתרכז רק בתחרות הזו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
סרגיי וייסבורג מאמן נבחרת ישראל התעמלות מכשירים. ניב אהרונסון
"יש לאלכס 80 אחוז לעשות את זה". סרגיי וייסבורג/ניב אהרונסון

מאמן הנבחרת, סרגיי וייסבורג, הוסיף: "תמיד יש לנו מטרות הכי גבוהות לגבי אלכס, וזה כמובן להיכנס לגמר בקרקע ולגמר קרב-רב, ושם מה שיקרה יקרה. במצב שלו היום אני לא חושב שזה 100 אחוז, אלא 80 אחוז לעשות את זה. אני מקווה שהוא יהיה בפסגה. התחושה שלכם שהשנה שלו פחות טובה מתבססת על התוצאות, ולא היו השנה מדליות, ובעצם ככה בוחנים אותו. הוא עובד עכשיו על תרגילים חדשים לגמרי בקרקע, ואני מקווה שנצליח לעשות תחרות טובה".

אלכס שטילוב/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully