וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר פינס: "קורה משהו משמעותי בהתעמלות, המצב משתפר"

15.10.2015 / 13:35

נבחרת ישראל בהתעמלות מכשירים ערכה אימון פתוח לקראת היציאה לאליפות העולם. היו"ר פינס: "נבחרת הכדורגל? זה נגמר כפי שזה נגמר, כך שלא יזיק לנו לקבל איזו בשורה טובה מגלזגו"

ניב אהרונסון

אליפות העולם בהתעמלות מכשירים תצא לדרך בשבוע הבא בגלזגו שבסקוטלנד, והיום (חמישי) נערך אימון פתוח לתקשורת בהשתתפות ארבעת המתעמלים שייצאו לתחרות: אלכס שטילוב, ארטיום דולגופיאט, אנדריי מדבדב (שייצא במקום אייל גלזר הפצוע) וצוף פלדון. מי שמרבית העיניים יהיו נשואות לעברו הוא שטילוב שיתחרה בקרב רב ויצטרך לחזור עם מדליה כדי להבטיח כבר עכשיו את מקומו במשחקים האולימפיים.

אלכס שטילוב/ניב אהרונסון

יושב ראש האיגוד, אופיר פינס, שייצא לתחרות, אמר: "מי שיעשה מדליות בהראישי עולה לאולימפיאדה. מייחלים ומקווים. בלי זה, יש את התחרות באפריל בריו. יוצאים ארבעה ספורטאים מאוד מוכשרים, אני סומך על כל הארבעה, כולם ברמה גבוהה וכולם יכולים לעשות את התוצאות הטובות ביותר שלהם באליפות הזו. כולם נמצאים בפורמה. יש לנו תקוות ואנחנו תמיד אופטימיים".

פינס הוסיף: "יש דברים שלא צריך להגיד לספורטאים, למשל לא ללכת לקזינו - זה דבר שלא צריך להגיד להם. זו תקופה לא קלה לכל עם ישראל, אנחנו חיים בתוך עמנו. הייתה איזו ציפייה שנבחרת הכדורגל תגיע לפלייאוף וזה נגמר כפי שזה נגמר, כך שלא יזיק לנו לקבל איזו בשורה טובה מגלזגו".

היו"ר סיכם: "קורה משהו משמעותי בהתעמלות. יש עוד לאן לשאוף, אבל זה משתפר. מה שאין לנו - וזה מטריף אותי - זה מתקנים. זה כמו לדבר לקירות, לא קורה כלום. זה לא שמאז שהתחלנו לדבר על זה, התחילו לבנות משהו בקרית אונו, באשדוד או השד יודע איפה. זה לא שהמועצה קיבלה איזו שורה של החלטות שעכשיו אין, אבל בעוד שנה יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully