וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן ממשיכה לדהור, שלושער לקרוזה בניצחון וולפסבורג

הבווארים שמרו על מאזן מושלם עם 0:1 בחוץ על ברמן (מולר, 23), הזאבים גברו 2:4 מרתק בבית על הופנהיים. שאלקה ניצחה בדקה ה-92 את הרטה 1:2. בורוסיה מנשנגדלבאך המשיכה בריצה המטורפת שלה

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן. GettyImages
באיירן לא עוצרת לרגע. מולר/GettyImages

הבונדסליגה שבה בסוף השבוע מפגרת הנבחרות היישר אל המחזור התשיעי. בשישי, דורטמונד ניצחה 0:2 את מיינץ. בשבת, באיירן מינכן גברה 0:1 בחוץ על ורדר ברמן ואילו וולפסבורג הכניעה 2:4 את הופנהיים. שאלקה ניצחה בתוספת הזמן 1:2 את הרטה ברלין. בורוסיה מנשנגלדבאך, שפתחה את העונה עם חמישה הפסדים בחמישה משחקים, רשמה ניצחון רביעי ברציפות מאז עם 1:5 ענק בחוץ על איינטרכט פרנקפורט.

מיינץ - דורטמונד 2:0

פחות מחצי שנה לאחר שמונה למאמן בורוסיה דורטמונד, תומאס טוכל חזר לאיצטדיון שהיה המגרש הביתי שלו במשך חמש שנים. טוכל, שאימן את מיינץ בין 2009 ל-2014, הנחיל הפסד חמישי לאקסית, ועל הדרך גם חזר לחייך אחרי שלושה משחקים ברציפות שבהם הקבוצה שלו לא ניצחה. הפגרה כנראה הגיעה עבור דורטמונד בזמן מושלם. ניצחון החוץ החשוב הזה מצמק את הפער מבאיירן מינכן לארבע נקודות בלבד וזה מגיע אחרי התבוסה 5:1 לבווארים.

טוכל ביצע שלושה שינויים לעומת ההרכב שהובס נגד האלופה, כאשר מתיאס חינטר וג'ו-הו פארק קיבלו את ההזדמנות. מרקו רויס שחזר אחרי פציעה החליף את גונסאלו קסטרו בעמדת הקשר הקיצוני. דורטמונד הייתה טובה יותר במחצית ראשונה, ובדקה ה-18 באה על שכרה כשכדור שוער ארוך נהדף רע על ידי ההגנה של מיינץ. אובמיאנג ניצל את המתנה כדי להסיט את הכדור הצידה לרויס הלא מכוסה, והקשר הבקיע.

בדקה ה-47 הגיעה טעות קשה של השופט ששרק לפנדל אחרי עבירה על אובמיאנג שנפל על קצה הרחבה. למרות זאת, ריוס הצליח להדוף את הבעיטה של רויס, וגם הניסיון החוזר של פארק לא צלח. שמונה דקות לסיום דורטמונד הצליחה להכפיל, שוב בעזרת טעות בהגנה של מיינץ: אובמיאנג השתלט על כדור ומצא את הנריך מחיטריאן שבעט נהדר פנימה.

מאטס הומלס שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
השוורצגלבן חגגו במיינץ. הומלס/רויטרס

ורדר ברמן - באיירן מינכן 1:0

חוץ מאשר בסופרקאפ הגרמני, באיירן מינכן ניצחה את כל משחקיה העונה, כולל זה, בו היא המשיכה בשיוט הקליל שלה בפסגת הבונדסליגה. היא הראשונה בהיסטוריה של הבונדסליגה שפותחת עם תשעה ניצחונות ליגה רצופים. השער היחיד במשחק נפל בדקה ה-23, כאשר טיאגו הכניס כדור מבריק לרחבה ותומאס מולר עשה את מה שהוא יודע לעשות, השתלט וכבש בקור רוח. ברמן עם הפסד ליגה חמישי ברציפות וממשיכה לשקוע בתחתית.

וולפסבורג - הופנהיים 2:4

הזאבים תקועים במרכז הטבלה בתחילת העונה הזו, אבל חזרו מהפגרה היטב עם ניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקים בכל המסגרות, בעיקר הודות למקס קרוזה, שכבש שלושער נהדר, ראשון בקריירה והמשיך את השבוע החלומי, אחרי שגם היה אחראי על השער ששלח את נבחרת גרמניה ליורו. הראשון הגיע אחרי 43 שניות בלבד, השער השני הכי מהיר בליגה העונה, כאשר יוליאן דראקסלר היה בנבדל וסידר לקרוזה שער קל. באס דוסט הכפיל (7) מעוד בישול של דראקסלר, לפני שג'רמי טולג'אן (29) וג'ונתן שמיד (54) השוו. אלא שהמילה האחרונה הייתה שייכת לקרוזה, שהכריע עם שערים בדקות 62 ו-83.

שחקן וולפסבורג מקס קרוזה חוגג. GettyImages
שבוע חלומי. קרוזה/GettyImages

איינטרכט פרנקפורט - בורוסיה מנשנגלדבאך 5:1

אחרי שפתחה את העונה בצורה איומה עם חמישה הפסדים בחמישה משחקים, בורוסיה מנשנגלדבאך עכשיו סופרת כבר ארבעה ניצחונות ברציפות. הפעם הסייחים עשו את זה עם 1:5 ענק בחוץ מול איינטרכט פרנקפורט ושיפרו את מאזנם ל-12 נקודות. כל המפנה החל לאחר שהמאמן לוסיאן פאברה התפטר ואת מקומו תפס מאמן הקבוצה השנייה אנדרה שוברט.

רפאל, שמתחיל לחזור לכושר, כבש צמד (16 ו-57). הכישרון הצעיר מחמוד דאוד, שנולד בסוריה, כבש את השני של גלדבאך בדקה ה-51 ואנדרה האן כבש צמד לקראת הסיום עם פנדל בדקה ה-82 ושער נוסף בתום מתפרצת מושלמת בדקה ה-91. אלכס מאייר איזן זמנית בפנדל בדקה ה-29, אבל זה היה ממש לא מספיק.

מחמוד דאוד שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך. Matthias Hangst, GettyImages
דאוד חוגג את השער/GettyImages, Matthias Hangst

שאלקה - הרטה ברלין 1:2

ניצחון סופר דרמטי לרויאל בלוז, שנהנו משער של מקס מאייר בדקה ה-92 ופתחו פער של חמש נקודות מהיריבה, במאבק על המקום השלישי. עוד קודם לכן, בנדיקט הובדס כבש למארחים (27) וסלומון קאלו איזן (72), למרות שכבר מהדקה ה-18 האורחים שיחקו בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של ודאד איבישביץ'.

משחקים נוספים:

המבורג - לברקוזן 0:0

אוגסבורג - דארמשטאדט 2:0
לדארמשטאדט: סנדרו ואגנר (7), פיטר נימאייר (29).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully