וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטלו משחקים מעורבים בצפון ובדרום, אשקלון - בני לוד נדחה

אחרי שערכו הערכת מצב, ראשי אגף המבצעים של המשטרה החליטו שבשל המצב הרגיש אין לקיים משחקים בעלי רגישות גבוהה מחוץ למחוז תל אביב. המשחק בלאומית בין אשקלון ללוד ייערך במועד אחר

צילום: עמוד הפייסבוק של כיכר השבת, עריכה: שניר דבוש מדברים תקשורת

ראשי אגף המבצעים במשטרת ישראל ערכו היום (חמישי) הערכת מצב וקיבלו החלטה לבטל את כל משחקי הספורט בין קבוצות ערביות ליהודיות מלבד במחוז תל אביב בסוף השבוע הקרוב. במשטרה החליטו שבשל המצב הרגיש העובדה שכוחות משטרה רבים עסוקים באיוש גזרות חמות דוגמת ירושלים, אין לקיים משחקים בעלי רגישות גבוהה.

מאגף המבצעים של משטרת ישראל אישרו את הפרטים לוואלה! ספורט ואמרו: "מחלקת האבטחה של אירועי הספורט הודיעה למנכ"ל ההתאחדות לכדורגל וליו"ר איגוד הכדורסל שלא תאפשר משחקים מעורבים שבהם יש רגישות, למעט מחוז תל אביב. הדבר אמור לגבי ליגות הילדים, הנערים, הנוער והבוגרים, בליגות החובבניות והמקצועניות".

המשחק הבולט שנדחה הוא משחק הליגה הלאומית בו הפועל אשקלון הייתה אמורה לארח את בני לוד ביום שישי. ההתמודדות הוגדרה כרגישה ותתקיים במועד מאוחר יותר. המשחק בליגת העל בכדורגל בין הפועל תל אביב לבני סכנין, יתקיים כמתוכנן בגלל שהוא משוחק במחוז תל אביב. בנוסף, גם המשחק בן הפועל ניר רמת השרון תארח את מכבי אחי נצרת, יתקיים כמתוכנן.

בהתאחדות אישרו כי התקבל מכתב מהמשטרה המורה על ביטול כל המשחקים הרגישים בדרום ובצפון, כולל בליגות המקצועניות. ממנהלת הליגות נמסר: "נכון לרגע זה לא קיבלנו הודעה מהמשטרה. לגבי בני לוד, היא מוגדרת כקבוצה מהמגזר ואנחנו כפופים להחלטות המשטרה".

כוחות משטרה מתוגברים ליד ג'בל מוכבר, 14 באוקטובר 2015. נועם מושקוביץ
כוחות משטרה רבים הוקפצו לגזרות החמות/נועם מושקוביץ

עדכון ראשון: 12:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully