וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר שנגחאי: דג'וקוביץ', נדאל, מארי וצונגה עלו לרבע הגמר

הסרבי ניצח 2:6, 3:6 את פליסיאנו לופס, הסקוטי גבר על ג'ון איזנר 7:6, 4:6, 4:6 ועלה למאזן 0:5 מולו. נדאל עבר את ראוניץ' עם 3:6, 6:7, צונגה עצר את ראמוס-ויניולאס

אנדי מארי, טניסאי סקוטי. רויטרס
עשה את העבודה. מארי/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ', הסרבי המדורג 1 בעולם העפיל היום (חמישי) בלי בעיות מיוחדת לרבע גמר טורניר שנחאי. אחרי שהביס את קליזאן בסיבוב הקודם, נולה לא התקשה גם מול פליסאנו לופס וניצח את הספרדי בשתי מערכות, 2:6, 3:6. נולה העלה את רצף הניצחונות שלו בסין, שם הוא רושם מאזן מרשים של 1:35 אחרי שזכה בטורניר בייג'ינג בשבוע שעבר. ברבע הגמר יפגוש דג'וקוביץ' את המנצח במשחק בין רישאר גאסקה לברנרד טומיץ'.

אחרי שהתגבר על איבו קרלוביץ' בסיבוב הקודם, רפאל נדאל צלח עוד משחק נגד אמן סרבים, מילוש ראוניץ' הקנדי. נדאל, 8 בטורניר, ניצח 3:6, 6:7 והוא ישחק ברבע הגמר נגד מרין צ'יליץ' או סטן ואוורינקה.

גם אנדי מארי העפיל לרבע גמר הטורניר, אחרי ניצחון 7:6, 4:6, 4:6 על ג'ון איזנר. הסקוטי שמדורג שלישי, עלה למאזן 0:5 על האמריקאי והוא השלים את העבודה אחרי שעתיים ו-31 דקות. מארי ממתין בשלב הבא למנצח בין תומאש ברדיך לז'יל סימון.

ג'ו ווילפריד צונגה הצטרף למארי ברבע הגמר אחרי ניצחון 7:6, 5:7, 4:6 על אלברט ראמוס-ויניולאס הספרדי. הצרפתי לא ליקק דבש, אבל גבר על המדורג 70 בעולם, שעלה מהמוקדמות ובסיבוב הקודם הדהים את רוג'ר פדרר. צונגה יפגוש בשלב הבא את קווין אנדרסון שניצח את קיי נישיקורי 6:7, 6:7.

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי. GettyImages
בקלות. דג'וקוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully