וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקאנוביץ': "בנבחרת ישראל חייבים לעשות בדק בית יסודי"

15.10.2015 / 9:42

מאמן מכבי תל אביב ערך מסע"ת לקראת המפגש מול מכבי פתח תקוה והתייחס לכישלון הנבחרת. על עתיד הקבוצה: "מצפים לנו כעת חודשיים מאוד עמוסים, אנחנו צריכים להיות ערוכים לכך"

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מרום שפיצר

אחרי שהסתיימה לה פגרת הנבחרות ורבים משחקניה שיחקו עבור אלי גוטמן, מכבי תל אביב, שבמחזור הקודם עלתה לפסגה, פתחה בהכנות למשחק הצמרת המסקרן שמצפה לה ביום שבת מול מכבי פתח תקוה סגניתה נכון לעכשיו. סלבישה יוקאנוביץ' ערך היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק החשוב, שבה התייחס גם למצב הקבוצה, למשחקי הנבחרת ולעומס על שחקניו.

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
לא מפחד בישראל. יוקאנוביץ'/ניב אהרונסון

יוקאנוביץ' נשאל תחילה על הנבחרת ואמר: "כל הקהל הישראלי האמין שהנבחרת יכולה לעשות תוצאות טובות יותר ואחרי קפריסין הייתה אכזבה. לא מדובר רק בשני המשחקים האחרונים, בנבחרת חייבים לעשות בדק בית ולחשוב איך אפשר להשתפר בהמשך. זה לא העסק שלי, ואני מתרכז במכבי תל אביב. ההתאחדות הישראלית צריכה לחשוב ולעשות מה שטוב לה, אני לא פה כדי לדבר על הדברים האלו".

על התקופה העמוסה שמצפה לקבוצתו: "מצפה לנו חודשיים מאוד עמוסים, אנחנו משחקים שמונה משחקים באירופה, שיחקנו בסופר קאפ והרבה מהשחקנים שלי שיחקו עם הנבחרת ויש עוד שחקנים זרים ששיחקו עם נבחרות אחרות. זה עומס גדול ואנחנו צריכים להיות מוכנים לעומס הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ניקולה מיטרוביץ' שחקן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
לא מפחד מהמצב. מיטרוביץ'/ניב אהרונסון

"יש לנו בעיה עם נוסא, זה לא ברור מתי הוא יוכל לחזור לפעילות. נצטרך לעשות התאמות ולמצוא פיתרון. זה המצב, הוא כרגע לא יכול לעזור לנו. היום זה היום הראשון שיש לי את כל השחקנים שחזרו מהנבחרות. מסיבות שונות יש לנו סגל קצר מאוד ובמשחק הזה אנחנו יודעים מה המצב שלנו ומה צריך לעשות כדי להיות".

על המצב הבטחוני: "אני מרגיש בטוח במכבי תל אביב, אני לא מפחד והמשפחה שלי גם לא מפחדת. אני מצפה שהמצב הזה ייפתר בקרוב ונחזור לחיות חיים נורמאלים. אני נהנה במדינה הזו. הגעתי לכאן להיות מאמן מקצועני ואני מנסה להתרכז בזה".

ניקולה מיטרוביץ' התייחס גם הוא למצב של המדינה: "נכון שקורים דברים במדינה, אבל אנחנו במכבי תל אביב מרגישים בטוחים". על מכבי פתח תקוה: "נכון שמדובר בקבוצה טובה, אבל המשחק תלוי בנו. אנחנו צריכים לשחק טוב כדי לנסות ולנצח את המשחק. אנחנו קבוצה טובה, השחקנים שחזרו מהנבחרת צריכים לחשוב על הקבוצה ועל המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully