וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרופאים מעריכים את סיכוייו של אודום לשרוד ב-50 אחוזים"

אתר TMZ מדווח כי כדורסלן העבר חווה שבץ מספר פעמים, וקיים חשש כבד לנזק מוחי. קלואי קרדשיאן רשאית לקבל החלטות רפואיות בנוגע למצבו. האזינו לשיחת החירום של אודום עם המשטרה

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: נפילתו של למאר אודום

מצבו של למאר אודום, כוכב ה-NBA לשעבר שנמצא מוטל ללא הכרה בבית בושת בנבאדה בלילה שבין שלישי לרביעי, מוסיף להיות קשה. לפי דיווח של אתר הרכילות TMZ, הרופאים המטפלים בו מעריכים את סיכוייו לשרוד ב-50 אחוזים.

ב-TMZ דווח כי אודום סבל משבץ כמה פעמים, כמו גם מהתקף לב, וכמה מאיבריו סובלים מכשל. גם אם יחיה, קיים חשש לנזק מוחי, אך קשה לאמוד אותו בשל חוסר התפקוד של האיברים ואי היכולת לקבל פידבק על הפעילות המוחית.

חברו של אודום, ריצ'רד האנטר, שביצע את שיחת החירום למוקד 911, סיפר כי למאר הודה בשימוש בסמים בימים שקדמו לאסון. לדברי עובדות בבית הבושת, למאר היה בעיצומו של היום השלישי של חגיגה פרטית והרסנית שלו במקום. הן העידו שהוא השתמש בקוקאין ללא הפסקה ואחת מהן סיפרה שלאורך אותם שלושה ימים, הוא נטל גם לפחות 10 כדורי ויאגרה צמחית.

למאר אודום במדי לוס אנג'לס לייקרס ב-2006. Lisa Blumenfeld, GettyImages
סיכוי של 50 אחוזים לחיות. אודום/GettyImages, Lisa Blumenfeld

אביו של אודום, ג'ו, הגיע לבית החולים מלוס אנג'לס. השניים היו מסוכסכים בעבר, אך הוא אחד מכמה בודדים, כולל בני משפחת קרדשיאן, שמורשים להיכנס לחדרו של למאר. מתברר כי למרות הליך הגירושים המתנהל בין אודום לאשתו קלואי קרדשיאן, השניים עדיין נשואים והיא זו שמקבלת את כל ההחלטות הנוגעות לו. על פי כמה דיווחים, אם הנורא מכל יקרה ואודום ימות, קלואי תקבל דמי ביטוח בסך של כ-10 מיליון דולר.

התוכנית המתעדת את חייהם של בני משפחת קרדשיאן בפגרה, ולכן הם אינם מצולמים בשעה הקשה הזו מבחינתם. בשעות האחרונות חלק מהם התייחסו למקרה לראשונה, עם ציוצים בטוויטר או פוסטים באינסטגרם, בהם הם מייחלים להחלמתן של למאר.

בינתיים גם ב-NBA עוקבים בדאגה. מישל א. רוברטס, נשיאת איגוד השחקנים, אמרה ל-TMZ: "הטרגדיה של למאר אודום היא דבר שאסור שיחזור על עצמו. למאר הוא חבר במשפחה שלנו נעזור לו בכל דרך שנוכל. אנחנו צריכים ללמוד מהמקרה הזה - עכשיו אנחנו יודעים מה יכול לקרות ונצטרך להיות יותר פעילים כדי למנוע את זה".

עוד באותו נושא

הקרדשיאנס הגיעו להתפלל ולהיפרד מלמאר אודום

לכתבה המלאה

האזינו לשיחת החירום של אודום עם המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully