וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד קורבן של פגרת הנבחרות: מודריץ' ייעדר כשלושה שבועות

הקשר הקרואטי של ריאל נפגע במשחק מול בולגריה והצטרף למצבת הפצועים של הבלאנקוס. למרות האופטימיות הראשונית של רופאי נבחרתו, הוא עלול להחמיץ את המפגש הכפול מול פ.ס.ז' בליגת האלופות

לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד. GettyImages
עוד פציעה. מודריץ'/GettyImages

לוקה מודריץ', קשר ריאל מדריד ונבחרת קרואטיה, עלול להיעדר כשלושה שבועות בעקבות פציעה במפשעה במשחק נבחרתו מול בולגריה בסוף השבוע. מודריץ' נחת במדריד ועבר אבחון, שהפריך את האבחנה הראשונית, שקבעה כי יוכל לחזור לפעילות כבר בשבוע הבא.

הדו"ח הרפואי של מדריד, שפורסם היום (רביעי), קבע כי מודריץ' ייעדר בין שבועיים לשלושה, והמשמעות היא שהוא יחמיץ את משחק החוץ מול פ.ס.ז' בליגת האלופות ביום רביעי, ואולי אף את הגומלין במדריד בתחילת נובמבר.

מודריץ' הוא השחקן ה-14 בריאל שסובל מפציעה העונה, והוא מצטרף לחמישה שחקני סגל נוספים שאינם זמינים כעת עבור רפא בניטס. את מרבית העונה שעברה הוא החמיץ בעקבות פציעות שונות, שהראשונה בהן נגרמה אף היא במהלך משחק של נבחרת קרואטיה, וחסרונו התברר כקריטי עבור קרלו אנצ'לוטי שסיים את העונה ללא שום תואר.

פגרת הנבחרות האחרונה גבתה, כהרגלה, קורבנות רבים שייעדרו ממשחקי קבוצותיהם בתקופה הקרובה: לצד מודריץ', גם קון אגוארו ודויד סילבה ממנצ'סטר סיטי נפצעו ולא ישחקו בשבועות הקרובים, ומריו גצה נפצע במשחקה של גרמניה מול אירלנד וסיים את השנה האזרחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully