וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונדו: "היחסים ביני לקארל לא הולכים טוב, היו לנו כמה ויכוחים"

הפוינט גארד שהגיע לסקרמנטו אחרי חצי עונה מסויטת בדאלאס פתח ברגל שמאל גם בקבוצתו החדשה, והודה כי הוא והמאמן לא משדרים על אותו גל: "אני מקווה שנמשיך לדבר, ושזה ישתפר"

צילום: אתר Cowbell Kingdom

רייג'ון רונדו הגיע לסקרמנטו רק בתחילת הקיץ, והוא הספיק לפתוח את הקדנציה שלו בבירת קליפורניה ברגל שמאל - בתאקל עם לא פחות מאשר המאמן שלו בקינגס, ג'ורג' קארל.

"זה לא הולך יותר מדי טוב. היו לנו כמה ויכוחים בימים האחרונים", הודה בגילוי לב הפוינט גארד בן ה-29, שהגיע לאחר חצי עונה רעה בדאלאס, שבה הסתכסך כמעט עם כל מה שזז, ובעיקר עם מאמנו שם ריק קרלייל, שלא שיתף אותו בפלייאוף. "אני מקווה שנמשיך לדבר, ושזה ישתפר".

מעבר ל"עניין" עם מאמנו, סיפר רונדו לאתר Cowbell Kingdom כי הוא מתאקלם היטב בסקרמנטו, ולומד להכיר את חבריו - שאחד מהם, אף ששמו לא צוין בראיון, הוא קפטן נבחרת ישראל, עמרי כספי, שפותח את העונה השניה בקדנציה השניה שלו בקבוצה שבחרה אותו בדראפט.

ממדי הסכסוך עדיין אינם ברורים, אך זו ההתנגשות השניה של קארל בפחות מעונה בסקרמנטו. המאמן הוותיק, שמונה לתפקיד בפברואר האחרון, לא ראה עין בעין גם עם הסנטר וכוכב הקבוצה דמרקוס קאזינס, ולפי דיווחים בתקשורת האמריקנית ביקש להיפטר ממנו בטרייד.

רייג'ון רונדו שחקן סקרמנטו קינגס עם דמרקוס קאזינס. AP
שניים שלא חביבים במיוחד על קארל. קאזינס ורונדו/AP

וזה דווקא כן הולך לרונדו בסקרמנטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully