וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביניו אלבס על סף סיכום בסכנין, אבו יונס: "איפה הייתה המשטרה?"

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, החלוץ הברזילאי (29) שנחשב לשחקן חופשי, צפוי לחתום בימים הקרובים. הקבוצה עמדה לדין בעקבות אירועי המשחק מול בית"ר. יו"ר סכנין: "לא כל מה שרשום בדו"ח נכון"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

פאביניו אלבס, חלוץ ברזילאי בן 29 נמצא על סף סיכום בבני סכנין. במועדון מעריכים שהפרטים הקטנים שנותרו ייסגרו בימים הקרובים והשחקן יצטרף בשבוע הבא לקבוצה. אלבס, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, עלה כמועמד אצל אנשי סכנין ביום האחרון של מועד ההעברות כשאז השחקן השתחרר מחוזהו אצל קבוצתו הברזילאית ABC, מה שהפך אותו לשחקן חופשי שאינו תלוי במועד ההעברות. כעת לאחר התלבטות ארוכה של אנשי המועדון החליט יו"ר סכנין מוחמד אבו יונס ללכת על צירופו של הברזילאי, כאשר מרבית הפרטים נסגרו ונותרו עוד כמה פרטים קטנים כדי לסגור רשמית את העסקה.

מי שישוחרר מהקבוצה בשל הצירוף המסתמן של הברזילאי הוא איגור יובאנוביץ', וזאת כדי לפנות מקום לזר, שכן כעת יש חמישה זרים רשומים בקבוצה. בסכנין ינסו להגיע להסדר עם יובאנוביץ' אך אם זה לא יגיע להסכמה על תנאי שחרורו, הוא צפוי להיות מוקפא. בסכנין יצטרכו כעת להחליט האם הם מעוניינים לצרף בנוסף לברזילאי גם את הילאל מוסא שהתאמן בקבוצה והרשים מאוד.

שחקן צ'פקואנסה לשעבר, פאביניו אלבס. GettyImages
בדרך לדוחא. פאביניו/GettyImages

בעקבות האירועים במהלך ולאחר המשחק מול בית"ר ירושלים בדוחא, עומדת היום (רביעי) בני סכנין לדין משמעתי בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. תובע ההתאחדות, עורך הדין ניר רשף, קבע כי הקבוצה תעמוד לדין בגין עבירה על תקנון ההתאחדות, התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים, התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות ואי קיום חובותיה של קבוצה ביתית.

בדיון אמר יו"ר סכנין, מוחמד אבו יונס: "אנחנו עושים כל מה שאנחנו יכולים. זה מקרה יוצא דופן, שלא קרה הרבה שנים אצלנו. זה שילוב של ההפסד, כל המצב במדינה וגם כאלה שבדרך כלל לא באים לכדורגל ועשו שטויות. גם אנחנו מאוד מאוכזבים שזה קרה, אבל עשינו הכל כדי שזה לא יקרה. יצאנו החוצה להרגיע את העניינים, שילמנו יותר ממה שהכנסנו מהמשחק הזה בשביל שיטור ואבטחה, מה יכולנו לעשות יותר? אנחנו לא באים להיות תמימים, אבל צריכים להבין שזה גם לא משהו שמייצג את סכנין וגם לא קרה הרבה שנים".

אבו יונס הוסיף: "לא כל מה שרשום בדו"ח נכון. לא היו נפצים באצטדיון או מחוצה לו, אולי הם שמעו את זה מחדר השופטים. את האבוקות אני לא מכחיש אבל, חשוב לציין שרק אחת מתוך השתיים נפלה במגרש. שילמנו על שוטרים ומאבטחים שיגיעו חמש שעות לפני, מה אפשר לעשות יותר? אם כל הכח הזה לא תופס אבוקות או חפצים, מה אנחנו יכולים לעשות?".

הדיין גיורא לנדאו הגיב: "חזרנו על המנטרה הזאת מספר פעמים, אבל אתה יודע שבסופו של דבר האחריות לאירוע היא של המועדון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין. יוסי ציפקיס
מאוכזב מאוד. אבו יונס בבית הדין/יוסי ציפקיס

אבו יונס ניסה להסביר מדוע נכנסו לאצטדיון אלפי אנשים ללא כרטיסים: "היו זיופים והסגרנו את המזייף למשטרה, אבל הם שחררו אותו באותו היום. במקום שהמשטרה תמנע ממנו לפעול, היא נתנה לו ללכת. כל השבוע דיברתי בתקשורת והרגעתי את האווירה. יש פה הרבה דברים פוליטיים".

הדיין לנדאו: "אז אנחנו מרימים ידיים ומקווים שבעתיד לא תהיה אבוקה שתפגע בראש של ילד או שחקן? אנחנו מנסים לעשות עוד מאמצים כדי למנוע סכנת נפשות. אנחנו לא רוצים להגיע למצב של משחקים ללא קהל ורדיוסים, רק שהצופים יחזרו הביתה בשלום".

אבו יונס: "התקשורת מנפחת הכל. כבר תשע שנים שאין שום דבר בינינו ובין בית"ר. לא היו אירועים ואם קרו, זה היה משהו שלא קשור אלינו. אולי זה היה קשור לצד של בית"ר, אני לא יודע. מפקד המשטרה אמר לי שהאירוע עבר בהצלחה. אם בקבוק מים נזרק, זה כלום. אם יש מצלמות, למה לא צילמו? איפה הייתה המשטרה, חוץ מלעשן ולפצח גרעינים? בסוף הם ביקשו חשבון של 300 אלף שקל ובפועל הם לא עשו שום דבר. כמות כזו של שוטרים לא יכולה להשתלט על 5,000 אוהדים? למה צריך משטרה ופרשים. עדיף שאנחנו היינו לוקחים את האבטחה עלינו".

אבו יונס סיכם: "כולי תקווה שכל החלטה תהיה שקולה ויחסית, כזאת שלא תפגע במועדון, שגם כך בקושי שורד. אנחנו מנסים לחנך את החבר'ה הצעירים לכיוונים טובים וכל החלטה יכולה להקשות עלינו כלכלית על קיום המועדון. גם המצב המדיני צריך להילקח בחשבון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully