וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין במו"מ עם פאביניו אלבס הברזילאי שהפך לשחקן חופשי

8.9.2015 / 13:23

הקשר-חלוץ בן ה-29 שוחרר מקבוצת ABC מליגת המשנה בברזיל, וכעת ראשי בני סכנין לא נמצאים בלחץ של זמן להחתימו, אם כי הוא מחזיק בהצעה גם מגויאש מהליגה הבכירה בארצו

one

האם בני סכנין בדרך להחתמה מפתיעה? לוואלה ספורט נודע שהמועדון פתח במו"מ עם פאביניו אלבס הברזילאי. הקשר-חלוץ בן ה-29 שיחק בקבוצת ABC מליגת המשנה בברזיל וב-16 משחקים בעונה החולפת, בישל 4 שערים. הוא שיחק בעבר במגוון של קבוצות בברזיל, ביניהן קרוזיירו הגדולה, והעביר תקופה קצרה גם בקטאר. בעונת 2014 נטל חלק ב-25 משחקים בליגה הראשונה בברזיל, במדי קבוצת שפקואנסה.

אם אלבס יגיע הוא יהפוך לזר החמישי של הקבוצה ואיגור יובאנוביץ' יוקפא. סכנין כבר לא נמצאת בלחץ של זמן, שכן אלבס שוחרר מקבוצתו הברזילאית וכעת יכול להצטרף גם לאחר סגירת חלון ההעברות הישראלי, כשחקן חופשי, אך הוא מחזיק בהצעה גם מגויאש מהליגה הבכירה בברזיל. אם אלבס יגיע, הוא יהפוך לברזילאי השלישי של הקבוצה אחרי דיוגו קאצ'ובה וז'אורז'יניו.

בקבוצה חוששים ממכת הפציעות לקראת מכבי חיפה (בהנחה שהמשחק אכן יתקיים ביום שבת); קאצ'ובה סובל מכאבים באזור גיד אכילס, צחי אליחן לא כשיר לגמרי ואלדר חסנוביץ' ופיראס מוגרבי עדיין בספק. עוביידה חטאב שהתאמן עם הקבוצה בשבועות האחרונים, חתם.

שחקן צ'פקואנסה לשעבר, פאביניו אלבס. GettyImages
25 הופעות בליגה הראשונה בברזיל ב-2014. אלבס/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully