וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנגחאי: רפאל נדאל שרד מותחן מול איבו קרלוביץ', ניצחון לדג'וקוביץ'

השור ממאיורקה נהנה משגיאה כפולה של הקרואטי בשובר השוויון של המערכה השלישית וניצח 5:7, 7:6 (3), 6:7 (4). המדורג מספר אחת בעולם עשה את זה בקלות עם 2:6, 1:6 מול מרטין קליז'אן

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי. GettyImages
לא עוצר. דג'וקוביץ'/GettyImages

נובאק דג'וקוביץ' השיג הבוקר (רביעי) ניצחון מספר 13 ברציפות אחרי שהבטיח את מקומו בסיבוב השלישי בטורניר שנגחאי עם 2:6, 1:6 מרשים על מרטין קליזן. המדורג 1 בעולם מחפש תואר שלישי ברציפות בסין אחרי שהוא הוכתר כאלוף הטורניר ב-2012 וב-2013.

זה היה המפגש השני של נולה עם קליזן הסלובקי המדורג 44 בעולם, ואם במפגש הקודם במסגרת טורניר מיאמי זה הסתיים בשלוש מערכות, הפעם היה לסרבי נוח יותר והוא השלים את המשימה תוך כשעה. דג'וקוביץ' ניצל חמש מתוך עשר אפשרויות השבירה שהיו לו ופספס רק נקודה אחת בנסיונות ההגשה השניים שלו. כעת עומד מאזנו של דג'וקוביץ' השנה על 5:69 ו-3:20 בשנגחאי.

רפאל נדאל נזקק לשעתיים ועוד 43 דקות על מנת לנצח 5:7, 7:6 (4), 6:7 (4) את איבו קרלוביץ' הקרואטי (21 בעולם). השור ממאיורקה התמודד מול 24 אייסים של הנפיל הקרואטי, שיאן האייסים בכל הזמנים, והצליח לנצח למרות משחק צמוד במיוחד. בשובר השוויון ביצע קרלוביץ' שגיאה כפולה במצב של 4:4 ומשם רפא נדאל לא הסתכל לאחור וסגר סיפור עם 4:7 בשובר שוויון. בסיבוב השלישי ישחק נדאל מול מילוש ראוניץ', שניצח 4:6, 7:6 (3), 6:7 (5) את רוברטו באוטיסטה אגוט.

אנדי מארי, טניסאי סקוטי. GettyImages
עשה את המוטל עליו. אנדי מארי/GettyImages

גם המדורג רביעי סטניסלס ואוורינקה המשיך ברצף הניצחונות שלו אחרי שגבר על ויקטור טרויצקי 6:7 (3), 3:6. השוויצרי שזכה בתואר הרביעי שלו השנה בשבוע שעבר בטוקיו שלח הביתה את יריבו תוך 88 דקות כשהשיג שתי שבירות מתוך שמונה אפשרויות. בשלב הבא יחכה לו מארין צ'יליץ' שמוביל עליו 2:8 במפגשי הראש בראש.

גם אנדי מארי עשה את המוטל עליו. המדורג שלישי בטורניר פגש את סטיב ג'ונסון האמריקאי (47 בעולם) והשיג ניצחון תוך כשעה ורבע 2:6, 4:6. הסקוטי השיג שלוש שבירות במערכה הראשונה (ונשבר פעם אחת) ובמערכה השנייה הוסיף לעצמו שבירה נוספת שהספיקה לו כדי להעפיל לסיבוב השלישי. דויד פרר נוצח תוך שעה ו-11 דקות על ידי ברנרד טומיץ' האוסטרלי 6:4, 6:2, כשכעת המאזן בין השניים ב-2015 הוא 1:2 לטומיץ'.

קיי נישיקורי ניצל מהדחה מוקדמת מול ניק קיריוס אחרי שהפסיד 6:1 לאוסטרלי במערכה הראשונה. כשרוד לייבר האגדי צופה בו מהיציע, היפני הצליח להימנע ממבוכה וניצח 4:6, 4:6 בשתי המערכות הבאות וסיים עם ניצחון על יריבו בן ה-20.

עדכון ראשון: 15:27

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
שרד מותחן. נדאל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully