וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגב ועיני מקימים ועדה לבחינת הכדורגל. השרה: "אביא זאת לממשלה"

שרת התרבות והספורט ("רוצה רפורמה של ממש") ויו"ר ההתאחדות לכדורגל ("רוצים תוכנית ארוכת טווח") יקימו ועדה מקצועית לבדיקה וקידום הענף, כולל המלצות לקידום הנבחרת. הצוות יכלול גם מומחים בינלאומיים

מירי רגב שרת התרבות והספורט בפגישה עם אוהדי כדורגל. קובי אליהו
רוצה שינוי. מירי רגב/קובי אליהו

שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב ויו"ר ההתאחדות לכדורגל, עופר עיני החליטו להקים ועדה מקצועית משותפת לבדיקה וקידום הענף, כולל המלצות לקידום הנבחרת. בכוונת השרה לחולל מהפכה אמתית בכדורגל, בעזרת אותה ועדה, או כפי שאמרה למקורביה: "אני רוצה לממש זאת עוד במשמרת שלי. רוצה רפורמה של ממש. לא למרוח. אני שמה כסף, הון עתק, ויש כאן מחדל. הציבור מאוכזב. אני מתכוונת להעמיד תקציב כד לממש את ההמלצות. אנחנו נתחיל תהליך שמטרתו לא רק לבחון את הנעשה בנבחרת ישראל הבוגרת, אלא לשנות את מבנה הענף גם בילדים ובנערים, גם בתשתיות ודברים אחרים. בכוונתי להביא זאת גם להחלטת ממשלה ולגרום לממשלה להיות מעורבת ברפורמה אליה אנו שואפים".

מירי רגב אמרה בנושא: "אזרחי המדינה, בדגש על אוהדי הכדורגל, נחלו אכזבה גדולה ומפח נפש לאור כשלונה של הנבחרת הלאומית להעפיל ליורו 2016. לאור זאת החלטתי לפעול על מנת לקדם ולהצעיד את הכדורגל הישראלי להישגים גדולים יותר בעתיד ולהביא תכנית לאומית לאישור הממשלה".

עופר עיני הוסיף: "על מנת לקדם את ענף הכדורגל, אנו צריכים לקדם תכנית ארוכת טווח החל מילדים ונוער ועד הנבחרת הבוגרת. לצורך כך הקמנו ועדה משותפת עם שרת הספורט וגורמים מקצועיים נוספים שיכינו תכנית שתבחן את הדרך לקידום ענף הכדורגל בכל הרמות, כולל המשאבים הנחוצים לכך".

הצוות שירכיב את הוועדה יכלול גם מומחים בינלאומיים, ולא רק אנשי מקצוע מישראל. כל הגופים הקשורים בענף יציעו את המועמדים שלהם לוועדה, והשרה תבחר מביניהם. כמו כן, אנשים אחרים כולל אוהדים פשוטים וכתבי ספורט יכולים לפנות לשרה במייל ולהציע לה את האיש הנכון ביותר לבחון את המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully