וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס טבס טופל בבית חולים. טאטה מרטינו: "לא מרוצה מהנקודה"

חלוץ ארגנטינה נפגע באפו במהלך ה-0:0 מול פראגוואי ונבדק בבית חולים מקומי. המאמן: "מרוצה מהרצון וההשקעה של השחקנים שנתנו את הכול, אך לא מהתוצאה". המשחק הבא של האלביסלסטה: מול נבחרת ברזיל

עריכת וידאו: מרום שפיצר

מי היה מאמין שאחרי שני משחקים במוקדמות מונדיאל 2018 בדרום אמריקה, אחת משתי הנבחרות הטובות ביבשת - ארגנטינה - תהיה עם נקודה אחת בלבד. הלילה (בין שלישי לרביעי) נפרדו האלביסלסטה ב-0:0 מול פראגוואי בחוץ, ואספו נקודה ראשונה במוקדמות לאחר ההפסד במשחק הראשון, 2:0 בבית מול אקוודור.

טאטה מרטינו נאלץ להסתדר במשחק ללא ליאונל מסי וסרחיו אגוארו הפצועים, כשקרלוס טבס, שפתח ושיחק 74 דקות, ספג במהלך המשחק מרפק לאפו ובסיום ההתמודדות פונה להמשך טיפול בבית חולים מקומי. קשר ריבר פלייט, מתיאס קרנביטר בן ה-22, פתח בהרכב ורשם דקות ראשונות במדי הנבחרת הבוגרת של ארגנטינה במשחק רשמי.

המשחק הבא של נבחרת ארגנטינה במוקדמות ייערך ב-14 בנובמבר מול נבחרת ברזיל, שבעצמה רשמה ניצחון בכורה בקמפיין - 1:3 ונצואלה.

מאמן נבחרת ארגנטינה, טאטה מרטינו. רויטרס
לא מרוצה. טאטה מרטינו/רויטרס

"נכון, זו הנקודה הראשונה שלנו במוקדמות, אבל אני לא מרוצה ממנה", אמר טאטה מרטינו. "המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה, אבל המחצית השנייה פחות. בכל מקרה, אני מרוצה מהרצון וההשקעה של השחקנים שלי. הם נתנו את הכול".

למרות שמדובר ב-0:0, תוצאה שלא יכולה להתקבל בעין יפה כשמדובר בנבחרת ארגנטינה, בעיתוני המדינה השונים דווקא מחמיאים לשחקני נבחרתם, על "הלחימה הבלתי מתפשרת" מול פראגוואי. "הם נראו רעבים ונלחמו על כל כדור. לפעמים לא מצליחים לכבוש, זה כדורגל", נכתב ב"קלרין".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני נבחרת ארגנטינה. AP
עדיין ללא ניצחון. שחקני נבחרת ארגנטינה מאוכזבים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully