וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה המאכזבת עדיין ללא ניצחון, ברזיל גברה 1:3 על ונצואלה

הלחץ בארגנטינה גובר, אחרי שטאטה מרטינו וחניכיו סיימו ב-0:0 חלש בפראגוואי. ברזיל ודונגה התאוששו בעזרת צמד של וויליאן, צ'ילה מושלמת אחרי 3:4 סוער על פרו, אקוודור ניצחה אחרי מבול טרופי

עריכת וידאו: מרום שפיצר

נבחרת ארגנטינה ממשיכה לאכזב. בלי מסי ואגוארו האלביסלסטה עדיין ללא ניצחון במוקדמות המונדיאל בבית הדרום אמריקני, אחרי שסיימה ב-0:0 חלש באסונסיון מול פראגוואי. ברזיל, לעומת זאת, ניצחה 1:3 את ונצואלה והעניקה לדונגה ניצחון ראשון בטורניר המוקדמות. צ'ילה, אקוודור ואורוגוואי עדיין מושלמות, עם 6 נקודות. כזכור, ארבע הראשונות בבית עולות אוטומטית לגביע העולמי, בעוד החמישית תשחק בפלייאוף.

שחקני נבחרת ארגנטינה. AP
כל מילה מיותרת. ארגנטינה/AP

ברזיל - ונצואלה 1:3

אחרי ההפסד 2:0 לצ'ילה בשבוע שעבר, ברזיל הלחוצה הסתערה על היריבה, והקהל בפורטלזה ראה וויליאן כובש כבר אחרי 40 שניות על מנת להרגיע את דונגה הלחוץ. עדיין בלי ניימאר המושעה, כוכב צ'לסי דחק את הראשון בבעיטה בין השוער אלאין בוחה לבין הקורה, והכפיל שלוש דקות לפני ההפסקה, כשפיליפה לואיז העביר כדור רוחב, אוסקר נתן לו לעבור אותו, עד שוויליאן כבש וקבע 0:2 בירידה למחצית. ונצואלה צימקה (64) משער של כריסטיאן סנטוס מקרן, אבל החלוץ ריקרדו אוליביירה החזיר את היתרון הבטוח 9 דקות לאחר מכן. הניצחון מעניק קצת שקט לברזיל לפני הביקור שלה בבואנוס איירס בחודש הבא, כשגם ניימאר יחזור לשורות הסלסאו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ריקדו אוליביירה, וויליאן, נבחרת ברזיל. AP
ריקדו אוליביירה, וויליאן, נבחרת ברזיל/AP
שחקני נבחרת ברזיל וויליאן, ריקרדו אוליביירה. AP
שחקני נבחרת ברזיל וויליאן, ריקרדו אוליביירה/AP

פראגוואי - ארגנטינה 0:0

אחרי שהפסידה 2:0 לאקוודור בבואנוס איירס, ארגנטינה עדיין לא ניצחון בבית המוקדם, אחרי שהתקשתה גם באסונסיון ללא ליאו מסי וסרחיו אגוארו הפצועים. קרלוס טבס ניסה לסחוף את חבריו במשחק החוץ הקשה, אבל פספס נגיחה מקרוב אחרי מסירה מצוינת של די מריה, ולאחר מכן אף ספג מכה חזקה בפרצוף וסבל משבר באף. התצוגה החלשה של שחקניו של טאטה מרטינו כמעט ניצלה, אבל המחליף פאולו דיבאלה, במשחק הבכורה שלו, שלח לשמים הזדמנות מאוחרת. ארגנטינה תקווה שמסי יחזור למשחק מול ברזיל, על מנת להרגיע מעט את הרוחות ולשפר את המצב בבית המוקדם.

שחקני נבחרת ארגנטינה ניקולאס אוטאמנדי, ראמירו פונס מורי. AP
מתי מסי חוזר? ארגנטינה/AP

צ'ילה - פרו 3:4

אלכסיס סאנצ'ס ואדוארו ורגאס כבשו צמד כל אחד והעניקו לצ'יליאנים שלוש נקודות נוספות בפסגת הבית, עם 6 מ-6, כמו אורוגוואי ואקוודור. צ'ילה עלתה ליתרון מוקדם, כשכדור רוחב של מאוריסיו איסלה מצא את אלכסיס ברחבה, וחלוץ ארסנל הכניע את פדרו גאייסה. פרו השוותה בדקה ה-10 משער של ג'פרסון פרפאן, אבל נותרה בעשרה שחקנים (23) אחרי שכריסטיאן קואבה הורחק אחרי שבעט בחורחה ואלדיביה. פרפאן עוד העניק לפרואנים יתרון מפתיע כשכבש בפנדל (36), אבל הצ'יליאנים שוב חגגו כאשר החלוץ ורגאס כבש מבישול של ואלדיביה (40) ומיד לאחר מכן (44) בישל לאלכסיס את שער השני. ורגאס, כאמור, היה זה שכבש את השער הרביעי של צ'ילה והשני שלו בפתיחת המחצית השנייה, השוער הפרואני עוד הציל פעמיים מרגליהם של וידאל ולאחר מכן ואלדיביה, ופאולו גררו צימק בתוספת הזמן. צ'ילה נראית מצוין, ומלאת אנרגיות בקרב הלא פשוט על הכרטיסים למונדיאל.

שחקני נבחרת צ'ילה חוגגים. AP
חגיגה צ'יליאנית/AP

אורוגוואי - קולומביה 0:3

אורוגוואי עלתה למקום הראשון בבית אחרי ניצחון קליל מול הקולומביאנים, שעדיין חסרים את חאמס רודריגס הפצוע, כשחואן קואדראדו הורחק. המארחים עלו ליתרון בדקה ה-33 כשהבלם דייגו גודין התרומם לנגיחה חזקה מקרן של קרלוס סאנצ'ס. רולאן הוסיף את השני 6 דקות בתוך המחצית השנייה בהקפצה מול דייויד אוספינה. הרננדז כבש את השלישי (87) מזווית קשה.

דייגו רולאן, אורוגוואי. AP
שומעים? אורוגוואי/AP

אקוודור - בוליביה 0:2

אחרי גשם מטורף ומגרש מוצף לחלוטין, אקוודור המשיכה את המומנטום שלה גם בבירה קיטו. מילר בולאנוס כבש בדקה ה-81, ופליפה קאיסדו כבש את השני בתוספת הזמן. אקוודור עם מלוא 6 הנקודות.

אנטוניו ולנסיה, נבחרת אקוודור. AP
שלולית. אקוודור/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully