וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמד בזדרביץ': "זה היה נראה בלתי אפשרי, עשינו דבר נהדר"

מאמן בוסניה חוגג את ההעפלה הדרמטית לשלב הפלייאוף: "כשמוניתי לתפקיד רציתי לעשות משהו גדול עבור המדינה". מדוניאנין: "תמיד האמנתי בעצמי". גם ויילס בעננים: "למה שלא נצליח ביורו?"

שחקני נבחרת בוסניה חוגגים. AP
הקאמבק הושלם/AP

זה היה הכי דרמטי שאפשר, אולם בסופו של ערב משמח במיוחד, ניצחה בוסניה 2:3 בקפריסין ועלתה לשלב הפלייאוף של מוקדמות יורו 2016. לאחר שפתחו את הקמפיין בצורה מחרידה והובסו 3:0 בידי ישראל, סיפקו הבוסנים קאמבק גדול וכעת הם רחוקים 180 דקות מההעפלה לאליפות אירופה.

"זה מאוד מרגש", אמר מאמן הנבחרת מחמד בזדרביץ' בסיום. "עבורי זה דבר נהדר. כשמוניתי לתפקיד רציתי לעשות משהו גדול עבור המדינה. זה היה נראה בלתי אפשרי, אבל השחקנים עשו עבודה מצוינת. מגיע להם ולקהל שלנו כל הכבוד. יהיה קשה, לא משנה מול איזו יריבה, אבל הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח נבחרות חזקות".

גיבור הערב האריס מדוניאנין, שכיכב עם צמד, הוסיף: "אני לא האחראי היחיד לתוצאה, אבל תמיד האמנתי בעצמי. עכשיו מצפים לנו שני משחקים חשובים, כל היריבות יהיו קשה, אבל נעשה את הטוב ביותר שלנו לעבור הלאה".

שחקני נבחרת בוסניה חוגגים. AP
הכי מתוק שיש/AP

גם נבחרת ויילס חגגה אמש בגדול, אחרי 0:2 צנוע על אנדורה, שקבע שתסיים שנייה בבית ב' ותעפיל ליורו הראשון בתולדותיה, ולטורניר גדול ראשון מאז המונדיאל ב-1958.

בסיום, החמיא אשלי וויליאמס למאמן כריס קולמן: "הוא הפך את הכל לפשוט יותר עבורנו. בכל פעם שיצאנו לכר הדשא היינו מוכנים, אנחנו תמיד מנסים לשחק בשבילו, ותמיד מאוכזבים בשבילו כשאנחנו מפסידים".

לאן ויילס יכולה להגיע? פרשן BBC ושחקן הנבחרת לשעבר ג'ון הארטסון אמר: "נגיע ליורו כנבחרת בלתי צפויה, וזה יכול לעזור לנו. אף אחד לא נתן לנו סיכוי לסיים במקום השני, אף אחד לא חשב שניקח ארבע נקודות מבלגיה. נגיע צנועים, נגרום לנבחרות בעיות עם השחקנים שלנו ועם המהירות של גארת' בייל".

שחקן עבר נוסף, רובי סבאג', הוסיף: "אם נקבל הגרלה טובה, מדוע שלא נעשה אליפות אירופה טובה? גרמניה הפסידה לאירלנד, ספרד כבר לא ספרד הישנה. ויילס תגיע עם ביטחון, יהיה לנו סיכוי לנצח כל משחק".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקני נבחרת ויילס חוגגים. רויטרס
ועכשיו, לדבר האמיתי. ויילס בטירוף/רויטרס
שחקן נבחרת ויילס גארת' בייל חוגג. רויטרס
עשה זאת. בייל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully