וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן אפנברג מונה למאמן פאדרבורן: "מקום מצוין להתחיל בתור מאמן"

כוכב העבר של באיירן מינכן פצח בקריירה חדשה בקבוצה שניצחה פעם אחת בלבד בעשרה מחזורים בליגה השנייה בגרמניה: "חשבתי על זה זמן רב, יש פה שחקנים טובים. נייצר קבוצה איכותית במהרה"

עריכת וידאו: מרום שפיצר
סטפן אפנברג, שחקן באיירן מינכן בעבר ומנהל מקצועי של מנשנגלדבאך. Christof Koepsel, GettyImages
תפקיד חדש. אפנברג/GettyImages, Christof Koepsel

מינוי מסקרן מאוד בליגה השנייה בגרמניה. כוכב העבר של באיירן מינכן, סטפן אפנברג, מונה למאמן פאדרבורן וייכנס לראשונה בחייו לתפקיד מקצועי. אפנברג בן ה-47 החליף את מרקוס גלהאוס, שפוטר אחרי שהשיג ניצחון אחד בלבד בעשרה משחקים.

אפנברג, שכונה "הנמר" אמר לאחר המינוי: "אני חושב על להפוך למאמן כבר תקופה ארוכה. פאדרבורן היא מקום מצוין בשבילי להיכנס לתפקיד, כמו שחקני עבר גדולים שעשו זאת בעבר. לפאדרבורן יש קבוצה איכותית ואנחנו נהיה חייבים לייצר קבוצה איכותית במהרה".

אפנברג, שגדל במנשנגלאדבך ושיחק במדיה בשתי קדנציות (1987 עד 1990 ו-1994 עד 1998), זכור דווקא משתי קדנציות מוצלחות בבאיירן מינכן, בהם זכה בשלוש אליפויות עם ואף הניף פעם אחת את גביע ליגת האלופות ב-2000/2001.

בנוסף, רשם עונות גם בפיורנטינה, וולפסבורג ואל עראבי הקטארית, בעונת 2003/2004 בסיומה פרש. לאפנברג גם 35 הופעות וחמישה שערים במדי נבחרת גרמניה. לאחר הפרישה, שימש אפנברג בעיקר כפרשן לעיתים, אך כעת יתחיל את השלב הבא בקריירה בתחתית הליגה השנייה.

שחקן פיורנטינה שטפן אפנברג מול שחקן יובנטוס דינו באג'ו. Bongarts, GettyImages
אפנברג מול רוברטו באג'יו בימיו בפיורנטינה/GettyImages, Bongarts

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully