וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נשרים דובאי" ביטלו משחק כדורסל מול הפועל חיפה: "צאו מפלסטין"

משחק כדורסל היסטורי למען פליטים מסוריה בוטל לאחר מייל חריף שהגיעה מהיריבה: "רוצחי תינוקות, טרוריסטים". טרם המייל, שתי הקבוצות חיפשו מיקום למשחק, אך ארגון 3SM מדובאי התערב ומנע את המפגש

המצב הבטחוני הקשה בארץ מתחיל להתערבב גם עם הספורט. משחק כדורסל היסטורי שהיה צפוי להתקיים בין הקבוצות "הנשרים דובאי" והפועל חיפה בוטל כתוצאה מהמתיחות שגוברת בין ישראל והעולם הערבי. המשחק בין הקבוצות תואם במטרה להגביר מודעות בינלאומית לטיפול בפליטים הסורים.

לטובת היוזמה, החל תהליך לאיתור מגרש שיוכל לארח את המשחק בירדן, טורקיה או כל מדינה שלישית שמאפשרת את כניסת השחקנים, אך לבסוף, העניין בוטל בעקבות התערבות מצד ארגון 3SM מדובאי.

הארגון, המורכב מבכירים בתחום הכדורסל בדובאי, פועל בשיתוף עם ממשלת דובאי לקידום אירועי ספורט מאורגנים, שלח תשובה קשה ורוויית האשמות שהובילה לביטול היוזמה. טרם הביטול, מקבוצת "הנשרים דובאי" נמסר שקבוצתם נוהגת לשתף פעולה לטובת מטרות חברתיות.

מהפועל חיפה נמסר: "במקביל לקבלת המכתב הבחנו בריחוק מצד 'הנשרים' שהפסיקו לענות לפניות, אנו מקווים לעתיד טוב יותר".

ארגון 3SM מורכב מאנשים בעלי רקע בעולם הספורט ועסקים של דובאי, פועל בשיתוף איגוד הספורט של הנסיכות ובשיתוף עם פדרציות ספורט שונות של איחוד האמירויות הערביות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התשובה של אנשי נשרים 3SM/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully