וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו קיבל את נעל הזהב: "לא מסופק, רוצה לזכות שוב בתואר הזה"

כוכב ריאל מדריד חלף על פני מסי והפך לשחקן הראשון בהיסטוריה שזוכה בתואר הזה בפעם הרביעית עם 48 שערי ליגה בעונה החולפת: "רוצה לזכות גם בפעם החמישית והשישית אם אפשר"

רונאלדו מנשק את נעל הזהב. רויטרס
עוד תואר. רונאלדו מקבל את נעל הזהב/רויטרס

כריסטיאנו רונאלדו עשה היסטוריה: כוכבה של ריאל מדריד קיבל היום (שלישי) באופן רשמי את נעל הזהב של אירופה - פרס הניתן לשחקן שכבש הכי הרבה שערים בכל הליגות האירופאיות. רונאלדו הפך לשחקן הראשון שגורף את הפרס הזה בפעם הרביעית, זאת אחרי שכבש בעונת 2014/15 לא פחות מ-48 שערי ליגה והוא חלף על פני ליאונל מסי שזכה בנעל הזהב שלוש פעמים.

רונאלדו, שקיבל את הפרס בטקס שנערך לכבודו במלון במדריד, פתח גם את העונה הזו בצורה טובה וכבר חלף על פני ראול כגדול כובשי הבלאנקוס בכל הזמנים. CR7 כבש העונה חמישייה במשחק ליגה אחד מול אספניול ויש לו חמישה כיבושים העונה גם בליגת האלופות.

אבל רונאלדו, כמו רונאלדו ממש לא מתכוון לעצור בנעל הזהב הרביעית ואמר בטקס: "זה כבוד בשבילי לזכות בתואר הזה בפעם הרביעית. התואר הזה מאוד חשוב עבורי, תודה לחברים שלי שבלי העזרה שלהם לא היה לי סיכוי לזכות. אבל אני לא מסופק בתואר הזה, אני תמיד רוצה יותר. אני רוצה לזכות בתואר הזה בפעם החמישית והשישית. ריאל מדריד תמיד רוצה לזכות בתארים וזה לא שונה גם אצלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully