וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: ההשפלה של פלאיני, מכבי תל אביב בתפקיד בנפיקה

חברתו הדוגמנית של הבלגי נטשה אותו לטובת שחקן סיטי, בטלוויזיה הפורטוגלית השתמשו בצהובים כדי לדרבן את פורטו והנגיחה האדירה של לבנדובסקי. וגם: והאסלה שאוהדת את ליברפול

רויטרס

21:15: מכבי תל אביב בתפקיד בנפיקה

פורטו תפגוש ביום שלישי את מכבי תל אביב בליגת האלופות. לקראת המשחק, החליט ערוץ טלוויזיה המזוהה עם פורטו לדרבן את השחקנים ושידר פרומו בו מוצגים שחקנים של בנפיקה, היריבה הגדולה ביותר של פורטו, עם כיתוב של שחקני מכבי תל אביב.

כך קוסטס מיטרוגלו מוצג כטל בן חיים, ניקולאס גייטן הוא ברק יצחקי וז'ונאס הוא דן איינבינדר. במקרה של ז'ונאס ואיינבינדר, הערוץ קצת לא מעודכן, אבל האלמנט הקומי שם.

16:24: שחקני רומא מנסים את מזלם עם זריקה מחצי מגרש

14:00: בת הזוג של קליי תומפסון עושה לו שיימינג

בת זוגו של קליי תומפסון האשימה אותו בטוויטר על כך שהוא בגד בה. האנה סטוקינג צייצה על כוכב גולדן סטייט ברשת החברתית: "כשאת תופסת את הגבר שלך ערום במיטה עם גרופית... lol" (עם תיוג של השחקן). מאז הציוץ נמחק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

09:30: התמונה המצחיקה של ג'ואקים נואה

הסנטר הצרפתי של שיקגו בולס יצא לטייל עם עומר אשיק הטורקי ועם הבובה של חברו לקבוצה בראד מילר, נראה אמיתי לא?

09:10: רוברט לבנדובסקי ממשיך לשבור שיאים

חלוצה של באיירן מינכן שלא מפסיק לחורר רשתות בקבוצתו בגרמניה, העלה ביום ראשון את נבחרתו ליורו עם שער ניצחון ב-1:2 של פולין על אירלנד. לבנדובסקי הכניע את רנדולף השוער האירי עם נגיחה שלאחר מכן הסתבר שהעוצמה שלה הייתה במהירות של לא פחות מ-83 קמ"ש, מדהים.

הנגיחה המטורפת של לבנדובסקי

09:05: אסלה במוסקבה שאוהדת את ליברפול

כבר שנים שליברפול לא מצליחה לשחזר את תהילת העבר שלה, אך הקבוצה הזו ממשיכה להיות אחת האהודות בעולם, ומסתבר שגם ברוסיה. וידאו שמתפשט במהרה ברשת מראה כיצד לחיצה על כפתור מסתורי על הקיר בשירותים במוסקבה מנגנת את שיר האוהדים המפורסם "You'll Never Walk Alone". שמעו בעצמכם.

האסלה המנגנת

08:15: מי שחקן מנצ'סטר סיטי שגנב את חברתו של פלאיני?

במחזור הפרמיירליג הקרוב ייערך הדרבי הגדול של מנצ'סטר, אבל מסתבר שעוד לפניו, מנצ'סטר סיטי השיגה ניצחון קטן. על פי ה"מירור", דוגמנית העירום גאלה גרסיה דיאס זרקה את מרואן פלאיני שחקנה הבלגי של מנצ'סטר יונייטד לטובת שחקן בלגי אחר. הקאץ' פה הוא שמדובר בשחקן קבוצת הנוער של מצ'סטר סיטי העונה לשם מתיאס בוסארטס והצטרף למועדון מהאקדמיה של אנדרלכט ב-2012. בוסארטס עדיין לא קיבל את טבילת האש שלו מפלגריני, אבל בכל מה שקשור לתחום הרומנטי אין לו במה להתבייש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גאלה גרסיה דיאס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully