וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט מתעקש: "יש פה תחושת ביטחון, אני לא ממציא"

קליבלנד ספגה הפסד שלישי, חצי קבוצה פצועה, כמות איבודי הכדור מדאיגה, ג'יי אר סמית קונה צמר גפן מתוק, אבל בלאט מתעקש: "ההכנות טובות". לברון: "מי שמתוסכל באוקטובר לא יגיע לשום מקום". הפרשנים: "למזלה של קליבלנד, היא משחקת במזרח"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

קליבלנד המשיכה הבוקר (שלישי) את ההכנות המאכזבות שלה לעונה, כשספגה הפסד שלישי במשחקי קדם העונה, 91:81 לממפיס. הקבוצה ממשיכה לשחק עם סגל חסר מאוד, מציגה יכולת מקרטעת, ובמצב הנוכחי, אין לקאבס ברירה אלא לחכות לחזרתם של הפצועים. "מתסכל?", נשאל לברון ג'יימס על מצבה של קליבלנד, "אם אתה מתוסכל באוקטובר, לא תגיע לשום מקום. יהיו רגעים מתסכלים במהלך העונה, אבל לא עכשיו, זה מוקדם מדי. אני בסדר, אני בסדר".

עדיין על האפס: קליבלנד ספגה הפסד שלישי בקדם העונה

אנדרסון ורז'או שחקן קליבלנד קאבלירס מול זאק רנדולף שחקן ממפיס גריזליס. AP
מול ממפיס, גם בסגל מלא זה קשה. ורז'או מול רנדולף/AP

קיירי אירווינג, קווין לאב ואימן שאמפרט לא שיחקו משחק אחד בקדם העונה, ג'יי אר סמית לא שיחק בשניים האחרונים, ומו וויליאמס לא שיחק הלילה, כשהוא בוחר לנוח במשחק הזה ולשחק מול הקהל הביתי בקליבלנד נגד מילווקי היום בלילה. לברון וטימופיי מוזגוב לא שיחקו משחק אחד מהשלושה, טריסטן תומפסון עדיין מוקפא, כך שהקבוצה מתקשה להתחבר.

"להגיד שזה מי שאנחנו עכשיו? לא, זה לא מי שאנחנו", מתעקש לברון, "יש לנו הרבה שחקנים נעדרים. שני הגארדים הבולטים שלנו בחוץ. שני השוטינג גארד הבולטים שלנו בחוץ. שני הפאוור פורוורדים שלנו לא פה. אבל החבר'ה שכן נמצאים פה, אני מצדיע להם על המאמץ. אנחנו מצפים בקוצר רוח לקבל את כל החבר'ה שלנו ולהיות כבר בריאים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מארק גאסול שחקן ממפיס גריזליס מול סשה קאון שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
הרבה שחקנים חדשים. קאון מול גאסול/AP

הלילה לצד לברון פתחו בחמישייה מתיו דלאבדובה וטימופיי מוזגוב ("הוותיקים"), ריצ'רד ג'פרסון (מצטרף חדש) ואנדרסון ורז'או (שלא שיחק רוב העונה שעברה), כשסשה קאון וג'ארד קניגהאם (החדשים) קיבלו דקות. אין פלא שהקבוצה לא מתחברת, למרות הדיבורים של המאמן בלאט על "המשכיות" בסגל. בלאט הודה ש"אני חושב שמבין שלושת המשחקים שלנו עד עכשיו, זה לא היה הכי טוב. זה מנוגד לתהליך העבודה שלנו באימונים, אבל לפעמים זה קורה. לא היה לנו תשוקה ואנרגיה כמו במשחקים הקודמים. אבל זה נתן לנו אפשרות לבחון דברים ולבדוק, וזה מה שאנחנו עושים".

בלאט הוסיף ש"למען האמת, חסרים לנו כלים חשובים, אבל מי שכן פה מתאמן קשה ועובד קשה. יש לנו המשכיות מהשנה שעברה, וזה טוב. זה מעניק לנו אפשרות לתרגל את הדברים הישנים והחדשים בצורה טובה יותר, בגלל ההבנה הבסיסית בין השחקנים. היה מחנה טוב עד עכשיו".

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס מול ג'ף גרין שחקן ממפיס גריזליס. AP
יותר מדי איבודים. לברון/AP

כמובן שלקדם העונה אין כל משמעות, ובקבוצה זוכרים שגם את העונה שעברה הם התחילו במאזן 20:19 ועדיין הגיעו לגמר. "אתם יודעים מה קורה אצלנו? אנחנו באים בכל יום ומתאמנים", מנסה בלאט להרגיע את החששות, "לחבר'ה יש תחושה טובה, לצוות האימון יש תחושה טובה, אנחנו עובדים על אימונים אינטנסיביים, והשחקנים והמאמנים מרגישים שהאימונים טובים. בגלל זה אתם מקבלים מאיתנו תחושה של ביטחון, זו התחושה פה. אני לא ממציא".

העיתונאי כריס פידור מ"cleveland.com" מזכיר ש"למזלם של הקאבס, הם משחקים במזרח, ולמשחקים הראשונים אין משמעות. כשהמטרה היא לזכות באליפות, הדבר המרכזי הוא להיות בריאים באפריל, מאי ויוני... אין לזה משמעות כי הם הפייבוריטים הברורים במזרח, שבו מאזן של 50 אחוז מספיק כדי להגיע לפלייאוף". עם זאת פידור מזכיר שגם הלילה קליבלנד רשמה 17 איבודי כדור, 4 מהם של לברון, ושעד עתה הקבוצה רושמת בממוצע 19 איבודים בקדם העונה. "לנסות לתת הצגה לקהל זה דבר אחד, אבל לפתח הרגלים רעים זה דבר אחר", הזהיר פידור.

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
למזלו, הוא במזרח. בלאט/AP

אגב, במהלך המשחק נראה ג'יי אר סמית קם מהספסל וניגש ליציעים על מנת לקנות צמר גפן מתוק. בלאט הגיב בחיוך ואמר ש"אנחנו אוספים מידע נוסף על העניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully