וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער של ישראל ניצחה 1:3 את קפריסין במשחק ידידות

את מה שלא הצליחה לעשות הנבחרת הבוגרת במשחק רשמי במוצאי שבת, עשו שחקניו של אלי אוחנה במשחק הכנה בשפיים. רז יצחק כבש צמד (34 ו-42), אנס מחמיד המחליף חתם בתוספת הזמן

אנס מחאמיד שחקן הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
קבע את תוצאת המשחק. אנס מחמיד/ניב אהרונסון

נבחרת הנוער של ישראל עשתה היום (שני) את מה שלא הצליחה לעשות הנבחרת הבוגרת במוצאי שבת, כשניצחה 1:3 את קפריסין. אמנם היה זה משחק ידידות, אבל שחקני נבחרת נוער א' (עד גיל 19) יצאו כשידם על העליונה. ביום רביעי תקיימנה ישראל וקפריסין משחק ידידות נוסף בבית הנבחרות בשפיים.

את השערים לנבחרת של אלי אוחנה הבקיעו צמד שחקני הפועל תל אביב, רז יצחק והמחליף אנס מחמיד. יצחק הבקיע צמד במחצית הראשונה, בדקות 34 ו-42, ואילו מחמיד חתם את תוצאת המשחק בתוספת הזמן, אחרי שער מצמק של הקפריסאי מיכאליס צרלמפוס.

הרכב הנבחרת: חביב אוחיון, איציק שולמייסטר, ארז אייסקוב, רוי דיין, נועם גמון, עידן אדנני, אופק מרום, איברהים ספורי, עמית זנטי, רז יצחק, דור גלילי.

* נבחרת הנערות של ישראל (עד גיל 17) הפסידה 3:0 להונגריה במסגרת מוקדמות אליפות אירופה. ישראל ללא נקודות ועדיין ללא שער זכות בבית ז' (הפרש שערים 8:0) כשבמשחק האחרון תפגוש את ויילס ביום חמישי. כל המשחקים נערכים בהונגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully