וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר פרץ עשוי להצטרף לצוות האימון במחלקת הנוער של מכבי נתניה

12.10.2015 / 11:01

בצל הודעת הפרישה שצפויה בקרוב, המגן הפצוע שוחח עם היו"ר דורון אוסידון במטרה להשתלב בתפקיד מקצועי. אפשרויות נוספות שעלו, אך יתממשו בסבירות נמוכה: מינויו כסקאוט או מנהל קבוצה

one

עומר פרץ שצפוי להודיע בקרוב באופן רשמי על פרישה מכדורגל, מעוניין לעבור לתחום האימון וכבר החל בשיחות עם יו"ר מכבי נתניה דורון אוסידון על השתלבותו במחלקת הנוער של המועדון או בצוות של הקבוצה הבוגרת. פרץ מחזיק בתעודת מאמן ובכל מקרה תיכנן אחרי הפרישה להישאר בכדורגל בתחום האימון.

כזכור, פרץ נפצע בברכו במשחק האחרון של מכבי נתניה מול בני יהודה ומאחר שכבר עבר באותה הברך בעבר ניתוח לשחזור הרצועה הצולבת, יהיה לו קשה מאוד ואולי אף בלתי אפשרי לחזור לשחק. פרץ עדיין לא הודיע רשמית על סיום הקריירה, מאחר שהוא מעוניין קודם לסכם על עתידו. אופציות נוספות שעלו בהקשר של פרץ הן הפיכתו לסקאוט של המועדון או לחילופין למנהל הקבוצה, אבל גם הוא וגם במכבי נתניה מעדיפים שהוא ישתלב בתחום האימון באגודה.

עומר פרץ שחקן מכבי נתניה הפצוע (מימין) לצד השוער דין גל. יותם רונן
יעבור לאימון? פרץ/יותם רונן

בעניין אחר, במכבי נתניה מתלבטים עדיין אם לצרף את מתן חוזז ממכבי תל אביב. בקבוצה מעוניינים בשחקן, אבל עדיין מתעקשים שיהיה להם גם חלק בכרטיס השחקן שלו בעוד שנתיים אחרי שיסיים את תקופת ההשאלה ממכבי תל אביב. גורם במועדון הסביר כי לא יהיה נכון לתת במה לחוזז, אם בתום התקופה הוא יחזור למכבי תל אביב וישביח את עצמו דרך נתניה. "יש לנו שחקנים מוכשרים מהבית כמו ראול גרשומוב ואביב אברהם שצריך לתת להם דקות מכיוון שהם שחקני בית של מכבי נתניה. אם יובטח שנהנה בעתיד משילובו של חוזז, אז יהיה בהחלט על מה לדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully