וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליאונל מסי זועם ונחוש להוכיח שהימים הקשים האלה לא מזיזים לו"

ברצלונה מוטרדת מהאפשרות שהפציעה וההאשמות בהעלמת מס תשפיע על מצב רוחו של הפרעוש כל העונה: "זה מציק לו, אבל האפשרות שיכבוש בקלאסיקו מסיחה את דעתו". מסי על מסצ'ראנו: "יש ימים שעדיף להתרחק ממנו"

צילום מסך

ימים קשים עוברים על ליאונל מסי. אם לא די בכך שהפרעוש מושבת לתקופה ממושכת בשל פציעה, ביום חמישי שעבר פורסם כי הוא ואביו יעמדו למשפט בגין העלמת מס וכי התביעה תדרוש 22.5 חודשי מאסר - לא פחות ולא יותר. בכלי התקשורת בקטאלוניה מדווחים כי מסי הנחה את בני משפחתו לשמור על דממת אלחוט ולא להגיב בפומבי, ובימים האחרונים העביר דרישה דומה גם לראשי ברצלונה. הקטלאנים משתדלים לעמוד מאחורי הפרעוש בימים הקשים, אך בינם לבין עצמם מוטרדים מאוד מהאפשרות שהפציעה וההאשמות ישפיעו עליו לרעה במשך כל העונה.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. צילום מסך
זועם. מסי/צילום מסך

"אחרי עשר שנים בבוגרים של ברצלונה, ליאונל מסי הרבה יותר בוגר, אבל עכשיו, כשההאשמות על העלמת מס צוברות תאוצה, הוא זועם", כתב הבוקר (שני) ב'אל מונדו דפורטיבו'. "בניגוד לעבר הוא לא לוקח ללב, ומשתמש בזה כדי להרים את רמת המוטיבציה. מה שפעם פגע בו מחזק אותו כיום. מסי שומר על דממה מוחלטת ורוצה לענות לכולם על המגרש. האפשרות שהוא יעמוד למשפט בהחלט יושבת לו בראש ומעסיקה אותו, זה מציק לו, אבל פחות מבעבר. האתגר שהוא רואה מול העיניים זה הקלאסיקו בברנבאו. הוא משקיע מאמצים כבירים כדי להתאושש עד אז מהפציעה ולעמוד לרשות לואיס אנריקה. האפשרות שיכבוש בברנבאו מסיחה את דעתו. זה הדרייב שמניע אותו כרגע. בברצלונה אמנם חוששים מהתגובה של מסי לפציעה ולהאשמות, אבל יודעים שזה לא מסי של פעם, שהיה נעלב.

אגב, בקרוב תצא לאור בארגנטינה ביוגרפיה על חבייר מסצ'ראנו, חברו הטוב של מסי. בספר מסי מספר על יחסיו עם חברו הקרוב. "יש לו את הימים שלו. לפעמים הוא בא ורק רוצה לדבר ולספר בדיחות, אבל יש לו גם ימים משוגעים. במקרה הזה, עדיף לא לדבר איתו. אנחנו רואים אותו מהצד, ואף אחד לא מעז להגיד כלום". עם זאת, מסי מחמיא לכישורים ההגנתיים של חברו הארגנטינאי ואמר ש"מאסצ'ה יודע להתמודד עם כל מצב, הוא מנהיג מאוד חיובי. אומנם בגביע העולמי אני ענדתי את סרט הקפטן, אבל הוא היה לצדי כל הזמן, תיקן כל טעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully