וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס הארדן נפצע בהפסד יוסטון, וושינגטון הביסה בקלות את באורו

כוכב הרוקטס הספיק לקלוע 12 נקודות לפני שספג מכה בברך ימין ולא חזר במהלך ההפסד 123:119 לאורלנדו, חומרת הפציעה טרם הובררה. הוויזארדס חגגו בבית עם 100:134 על היריבה הברזילאית

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס. AP
פציעה מטרידה. הארדן/AP

פרט לטיול הקליל של הלייקרס מול מכבי חיפה, שני משחקים נוספים בהשתתפות קבוצות NBA נערכו הלילה (בין ראשון לשני). יוסטון ספגה הפסד 123:119 לאורלנדו בטקסס, אבל קיבלה חדשות רעות עוד יותר עם הפציעה של ג'יימס הארדן. וושינגטון הביסה את באורו הברזילאית 100:134.

קורי ברואר, יוסטון רוקטס, מול אוון פורנייה, אורלנדו מג'יק. AP
לא היה יכול לבדו. ברואר/AP

יוסטון - אורלנדו 123:119

כל הקבוצות מעניקות לכוכביהן דקות במשורה על מנת להישמר מפני פציעות, אך הרוקטס סבלו מהתרחיש הכי גרוע שיש. ג'יימס הארדן צנח על הפרקט בניסיון למנוע מתפרצת של המג'יק, נחבל בברך ימין, ירד לטיפול בחדר ההלבשה ולא שב עד הסיום. חומרת הפציעה עדיין לא ברורה, אך בטקסס מקווים כי היא לא תגרום לו להחסיר משחקים. ללא הארדן וללא הווארד, הרוקטס התקשו וגם יכולת טובה של קורי ברואר (20 נקודות) לא הספיקה. דווין מארבל בלט עם 21 אצל המג'יק, אוון פורנייה הוסיף 19 ו-4 אסיסטים והרוקי מריו הזוניה תרם 13 משלו.

וושינגטון - באורו 100:134

הברזילאים אמנם הצליחו למתוח את ריאל מדריד בצמד המפגשים בגביע הביניבשתי, אך מול הוויזארדס הרעבים זה כבר לא היה כוחות. הרבע הראשון הסתיים ב-19:34, הרבע השני היה מאוזן, אך מרצ'ין גורטאט ובראדלי ביל סגרו עניין ברבע השלישי בו רצו ל-15:28. גורטאט הוביל רשימה של שבעה שחקנים במאזן דו ספרתי, כשסיים עם 19 נקודות. בראדלי ביל הוסיף 17 ודרו גודן תרם 15.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ג'ון וול, וושינגטון וויזארדס. AP
ניצחון קליל. וול/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully