וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי חיפה הובסה בידי הלייקרס 126:83

אחרי שמתחו את ממפיס במשחקם הראשון בארה"ב, הירוקים התפרקו והובסו ב-43 הפרש בסטייפלס סנטר מול קובי בריאנט (21 נקודות) וחבריו, ששיוועו לניצחון ראשון. 17 לבלייזר, 14 לצ'וברביץ'

קובי בריאנט, לוס אנג'לס לייקרס, מול רנה רוז'ו, אלכס צ'וברביץ', שחקני מכבי חיפה. AP
התפרקות. קובי עושה היכרות עם רנה רוז'ו ואלכס צ'וברביץ'/AP

מכבי חיפה חזרה הלילה (בין ראשון לשני) לגודל טבעי. הירוקים, שהצליחו למתוח את ממפיס החזקה במשחקם הראשון במסע בארצות הברית, ספגו הלילה תבוסה ב-43 הפרש בידי קבוצה חלשה יותר על הנייר, הלייקרס, במשחק שנערך בסטייפלס סנטר בלוס אנג'לס. החבורה של רמי הדר תשוב כעת ארצה כדי להתכונן לקראת המשחק הדחוי ממחזור הפתיחה בליגת העל, בו יארחו את עירוני נהריה.

בניגוד לגריזליס שפתחו את המשחק מול הירוקים בצורה מנומנמת משהו, הלייקרס, בראשותו של קובי בריאנט שנמצא בשלבי התאוששות מפציעה, שחרו לטרף מהרגע הראשון. הרבע הראשון נגמר ב-16:33 לטובת הלייקרס, כשריאן קלי ורוי היברט עושים ככל העולה על רוחם, וקובי מחמם את הידית. הירוקים ניסו לחזור לעניינים עם דקות טובות של עוז בלייזר וניהול משחק לא רע של גרגורי ורגאס, אבל ההפרש רק גדל לקראת הירידה להפסקה. המחצית השניהי הייתה גארבג' טיים ממושך. בריאנט ניצל את הדקות המתות כדי להוסיף עוד ועוד נקודות, כשג'וליוס רנדל המרשים מספק כמה מהלכים נאים. אלכס צ'וברביץ' ורג'ינלד באקנר ניסו להוריד את ההפרש, אך הוא תפח ותפח והגיע בשיאו ל-51. בסיום 83:126 ללייקרס, שרושמים סוף סוף ניצחון ראשון במשחקי טרום העונה.

קלעו למכבי חיפה: רג'ינלד באקנר 20, עוז בלייזר 17, אלכס צ'וברביץ' 14, רנה רוז'ו 10, דיז'ון תומפסון 8, גרגורי ורגאס 6 (11 אסיסטים), ג'ון דיברתולומאו 5, חנן קולמן 3.

קובי בריאנט הוביל את הלייקרס עם 21 נקודות ב-18 דקות (6 מ-10 מהשדה, 4 מ-6 מהשלוש), ניק יאנג הוסיף 16, ריאן קלי 15 וג'וליוס רנדל 14 ו-8 ריבאונדים.

עוז בלייזר, מכבי חיפה, מול ריאן קלי, לוס אנג'לס לייקרס. AP
נקודת אור. בלייזר מול ריאן קלי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully