וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "כל אחד רצה לנצח בדרך שהוא מכיר, ולא בגלל אנוכיות"

11.10.2015 / 23:54

מאמן הפועל ירושלים היה מרוצה מהמחצית השנייה, והודה: "המחצית הראשונה נראתה כמו המחצית הראשונה מול אילת בגמר". דונטה סמית': "לא הייתי פה אם לא הייתי חושב שאני יכול לקחת אליפות". שרף: "המטרה שלנו היא לא להגיע לקרבות תחתית"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל ירושלים פתחה את עונת 2015/16 ברגל ימין. זה אמנם הלך לה קשה, אבל היא הכניעה את מכבי אשדוד עם 76:91 בזכות מחצית שנייה יוצאת מן הכלל. 22 נקודות של דונטה סמית' ו-18 של יותם הלפרין השאירו את האלופה עם מאה אחוזי הצלחה אחרי המחזור הראשון, ובכך למעשה השכיחו את שלב קדם העונה הרע שעבר עליה.

הפועל ירושלים הביסה את מכבי אשדוד

דונטה סמית' שחקן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
מפנטז על עוד אליפות. דונטה סמית'/יוסי ציפקיס

דני פרנקו, מאמן הפועל ירושלים: "לא התייחסתי להכנה שלנו כי זה נשמע כמו אוסף של תירוצים. קרה פה היום משהו חשוב בשבילנו כקבוצה אחרי המחצית הראשונה. המחצית הראשונה נראתה כמו המחצית הראשונה מול אילת בגמר. לא נראינו כמו שאנחנו רוצים להראות. במחצית היינו צריכים לקחת החלטה לאן אנחנו רוצים לקחת את העונה הזו. מה שהיה חשוב זו הגישה. כל אחד רצה לנצח בדרך שהוא מכיר לנצח, ולא בגלל אנוכיות. מסרנו אפילו יותר מדי, אבל בסוף צריך לנצח במאמץ אחד של קבוצה. במחצית השנייה היינו יותר פיזיים ואגרסיביים, אבל הגישה והרוח הייתה כפי שאני רוצה לראות את הקבוצה הזו משחקת".

דונטה סמית': "ניסינו לבוא קשוחים למשחק הראשון, באנו לא מפוקסים. במחצית השניה נרגענו ועשינו מה שצריך כדי לנצח. לא הייתי פה אם לא הייתי חושב שאני יכול לקחת את האליפות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
דני פרנקו מאמן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
"הגישה והרוח הייתה כפי שאני רוצה לראות את הקבוצה הזו משחקת". דני פרנקו/יוסי ציפקיס

מאמן מכבי אשדוד, צביקה שרף: "הפועל ירושלים קבוצה טובה. הצלחנו לשחק מחצית אחת. במחצית השנייה הייתה לנו נפילה גדולה מאוד, צ'ארלס תומאס סבל מעבירות, וזה גרר אותנו לכל מיני דברים שלא יכולנו לעשות. הפועל ירושלים הגבירה את המהירות והלחץ, ולא עמדנו בזה. הפועל ירושלים היא קבוצה יותר טובה ממכבי אשדוד. יש לנו עכשיו תשעה ימים להתכונן, לצערי ולשמחתי, למשחק מול נהריה. נסיק את המסקנות, נלמד ממה שקרה ונגיע מוכנים למשחק הבא. המטרה שלנו היא לא להגיע לקרבות התחתית. יש את מכבי תל אביב והפועל ירושלים שהן הטופ, יש את מכבי ראשון והפועל אילת. , ושאר הקבוצות שוות פחות או יותר אחת לשנייה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully