וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דסה קרע את שריר הירך האחורי וייעדר כחודש, גם שפונגין בספק לפורטו

11.10.2015 / 22:47

צרות למכבי תל אביב באגף ימין: מגן הנבחרת נפצע מול קפריסין, מחליפו עבר ניתוח בסינוסים ולא מתאמן מאז השבוע שעבר. הלו"ז של האלופה בחודש הקרוב: מכבי פתח תקוה, פורטו, בית"ר והפועל תל אביב

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב תחסר בחודש הקרוב את אלי דסה, שנפצע אתמול (שבת) במשחק ההפסד של נבחרת ישראל 2:1 מול קפריסין, אך גם מחליפו יובל שפונגין אינו זמין עבור סלבישה יוקאנוביץ' לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה בשבת, והוא אף בספק למשחק מול פורטו בליגת האלופות בשבוע הבא.

דסה נפגע בתיקול במחצית השניה, כשירד לכסות שחקן יריב באגף השמאלי. הבדיקה שנשלח אליה היום לימדה כי הוא סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי, והוא נצטווה למנוחה של קרוב לחודש.

שחקן מכבי תל אביב אלי דסה. ברני ארדוב
יחמיץ את פורטו, בית"ר והדרבי. דסה/ברני ארדוב

חברו של דסה לאגף ימין של הגנת האלופה, יובל שפונגין, עבר בשבוע שעבר ניתוח בסינוסים, והוא נעדר מאימוני הקבוצה מאז. בימים הקרובים הוא יעבור ביקורת, שתקבע האם הוא רשאי לחזור לאימונים. את מרבית העונה שעברה החמיץ שפונגין בשל פציעות, ומאז הגעתו של דסה הוא אינו מרבה לשחק.

משמעות הפציעה של דסה היא שהוא ייעדר, מעבר למשחק הנעילה של קמפיין הנבחרת בבלגיה, גם מצמד המשחקים של מכבי תל אביב בליגת האלופות מול פורטו, הראשון בהם בפורטוגל בשבוע הבא, והשני כעבור שבועיים בחיפה. במהלך תקופת ההחלמה הצפויה תפגוש האלופה גם את מכבי פתח תקוה, את קבוצתו הקודמת של דסה בית"ר ירושלים, ואת הפועל תל אביב.

מי שעשויים לפתוח במקומם של השניים הם עוז ראלי, הרכש מבני יהודה שעוד לא שותף במדי הקבוצה, או יואב זיו, ששיחק בעונה שעברה כמגן בשני האגפים, וגם הוא כמעט ואינו רואה דשא תחת יוקאנוביץ'.

  • עוד באותו נושא:
  • אלי דסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully