וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוקאסל: טים קרול קרע את הרצועה הצולבת וגמר את העונה

שוער נועלת הטבלה באנגליה נפגע במהלך הניצחון של הולנד בקזחסטן, שבו החליף את סיליסן שנפצע בחימום, ולא יחזור לשחק עד הקיץ. המגפייז החזירו מהשאלה שוער מהליגה הרביעית באנגליה

טים קרול שוער נבחרת הולנד. GettyImages
מכה קשה לניוקאסל. קרול/GettyImages

שוער ניוקאסל ונבחרת הולנד טים קרול גמר את העונה, לאחר שקרע את הרצועה הצולבת הקדמית (ACL) בברך ימין בניצחון אתמול (שבת) על קזחסטן, שלא סייע לאוראנג' לשפר את סיכויי ההעפלה ליורו 2016.

קרול (27) החליף לפני פתיחת המשחק באסטנה את השוער הראשון הקבוע של הונלד, יספר סילסן, שנפגע בחימום. הוא נפצע בעצמו בדקה ה-80, כשנפל לא טוב על הדשא הסינתטי, והוחלף על ידי השוער השלישי ירון זוט.

היום התבררה חומרת הפציעה, ומשך תקופת ההחלמה מוערך בין שישה לתשעה חודשים, שבהם לא יוכל לסייע לניוקאסל בקרבות ההישארות הצפויים לה. המגפייז מדורגים אחרונים בפרמיירליג, עם שלוש נקודות בלבד משמונה משחקים, כמו היריבה המושבעת סנדרלנד. בעקבות הפציעה נקרא השוער פרדי וודמן חזרה לניוקאסל מההשאלה בקרולי טאון, המדורגת במקום ה-18 בליגה הרביעית באנגליה.

הולנד תיאלץ להסתדר במשחק ביום שלישי מול צ'כיה ללא שני השוערים הראשונים שלה, בניסיון לנצח את היריבה שכבר עלתה ליורו, תוך שהיא חייבת הפסד ביתי של טורקיה מול איסלנד - שעלתה גם היא - כדי להעפיל למשחקי הפלייאוף בתום קמפיין מאכזב. מארטן סטקלנבורח וקנת ורמייר זומנו לסגל ההולנדי במקום השוערים הפצועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully