וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בראגבי: אירלנד תפגוש את ארגנטינה ברבע הגמר

40 אלף אירים הגיעו לקרדיף ודחפו את נבחרתם לניצחון 9:24 על צרפת, בדרך למפגש מסקרן ביום ראשון הבא מול הפומאס, שטיילו ל-19:64 על נמיביה. ניו זילנד וצרפת ישחזרו את גמר 2011

שחקני נבחרת הראגבי של אירלנד חוגגים. GettyImages
האירים חוגגים/GettyImages

שלב הבתים של אליפות העולם בראגבי הגיע הערב (ראשון) לסיומו, כאשר אירלנד השיגה את ראשות בית ד' עם ניצחון 9:24 על צרפת השלימה את תמונת רבעי הגמר, בדרך למפגש מסקרן מול ארגנטינה בעוד שבוע. ניו זילנד וצרפת ישחזרו את גמר 2011.

משחקי רבע הגמר:

דרום אפריקה - ויילס (17 באוקטובר)
ניו זילנד - צרפת (17 באוקטובר)
אירלנד - ארגנטינה (18 באוקטובר)
אוסטרליה - סקוטלנד (18 באוקטובר)

שחקני נבחרת הראגבי של איטליה מניפים את מאורו ברגמסקו. GettyImages
פרידה מרגשת. מאורו ברגמסקו/GettyImages

קרדיף נצבעה ירוק, כאשר נבחרת אירלנד שמרה על מאזן מושלם בשלב הבתים והפגינה דומיננטיות בדרך לניצחון 9:24 על צרפת, אותו חגגה עם 40 אלף אוהדיה. צרפת תנסה לנקום בניו זילנד בשבוע הבא, בשחזור הגמר מאליפות העולם הקודמת.

ארגנטינה, שעלתה מהמקום השני בבית ג', ערכה ניסוי כלים אחרון לרבע הגמר עם ניצחון קל 19:64 על נמיביה החלשה, שנותרה ללא ניצחון במסגרת אליפות העולם (ב-19 משחקים). הארגנטינאים, שביצעו 11 שינויים בהרכב כהכנה לרבע הגמר בראשון הבא, יצטרכו להתמודד עם אירלנד.

איטליה הבטיחה את השתתפותה באליפות העולם הבא שתיערך ביפן ב-2019, לאחר חתמה את הטורניר שלה עם ניצחון 22:32 על רומניה באקסטר והשיגה את המקום השלישי בבית ד'. האיטלקים נפרדו במשחק ממאורו ברגמסקו הוותיק, שהפך לשני בלבד בהיסטוריה שהופיע בחמש אליפויות עולם.

  • עוד באותו נושא:
  • ראגבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully