וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ': "זה היה הטורניר הכי מוצלח בקריירה שלי"

המדורג מספר אחת חגג את התואר בבייג'ינג לאחר ה-2:6, 2:6 מול רפאל נדאל, בטורניר בו הפסיד 18 משחקונים בלבד. הספרדי: "מרוצה מהצורה בה שיחקתי השבוע". וגם: כל המספרים מהגמר והטורניר

נובאק דג'וקוביץ' עם התואר בטורניר בייג'ינג לצד רפאל נדאל. AP
שני הפינליסטים לאחר הגמר/AP

נובאק דג'וקוביץ' זכה היום (ראשון) בטורניר בייג'ינג מסבב ה-500 של ה-ATP לאחר 2:6, 2:6 על רפאל נדאל בתוך 91 דקות. הסרבי, המדורג מספר אחת בעולם, זכה בתואר בסין בפעם השישית בקריירה ולמעשה הוא מחזיק במאזן מדהים של 0:29 בטורניר הזה.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. AP
השביעי מול נדאל בשמונת המפגשים האחרונים. דג'וקוביץ'/AP

* הניצחון על נדאל היה השביעי של דג'וקוביץ' בשמונות המפגשים האחרונים בין השניים והוא צימק את המאזן הכללי ביניהם ל-22:23 לזכות הספרדי.

* נולה לקח איתו כמובן 500 נקודות דירוג ו-654,725 דולר יחד עם התואר ה-56 בקריירה שלו והשמיני השנה.

* לדג'וקוביץ' יש עכשיו מאזן 5:68 בשנת 2015, כולל 4:23 מול יריבים מהטופ 10 העולמי.

* בדרך אל התואר הנוכחי, איבד דג'וקוביץ' 18 משחקונים, שזה הכי מעט שאיבד בדרך לזכייה בתואר בקריירה שלו.

* בייג'ינג הוא הטורניר הראשון בו זכה דג'וקוביץ' שש פעמים והוא עומד על מאזן של 0:15 במשחקי גמר שנערכו בסין ובאוסטרליה (בחמישה טורנירים שונים).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. רויטרס
מרוצה מאיך שהוא שיחק בטורניר. נדאל/רויטרס

"התוצאה, במיוחד במערכה הראשונה, לא משקפת את המאבק שהיה בינינו על המגרש", אמר דג'וקוביץ' בסיום הגמר, "אני מודע לכך שמעט מאוד נקודות יכולות להכריע משחקים כשאני משחק מול היריבים הגדולים, ורפא הוא בהחלט אחד מהם. הוא אלוף אמיתי ותמיד יודע מה האתגר שעומד לפניו במשחק גדול. הוא יודע איך לשחק על הבמה הגדולה במשחקים על תארים, הוא זכה בכל כל הרבה. לכן לא רציתי לתת לו הזדמנות לחזור למשחק ובסופו של דבר גם להתחיל לשחק טוב יותר ולשלוט בנקודות. השבוע המוצלח הזה מעודד אותי ונותן לי הרבה ביטחון לקראת המאסטרס בשנגחאי". הסרבי המשיך ואמר: "זה לבטח היה הטורניר הכי מוצלח שלי בקריירה. האוהדים נותנים לי סיבה לחזור לפה בכל שנה".

רפא נדאל, שלקח הביתה 295,180 דולר ו-300 נקודות דירוג, אמר: "אני מרוצה מאוד מהצורה בה שיחקתי בשבוע האחרון, במיוחד מפני שהייתי מסוגל להשתפר ממשחק למשחק. במיוחד ברבע הגמר אחרי המערכה הראשונה מול סוק, שיניתי את הדינמיקה, שיחקתי קרוב יותר לקו הבסיס. אתמול שיחקתי משחק טוב והיום שיחקתי משחק טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully