וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אדריאטית: גל מקל קלע 17 בהפסד הכוכב האדום

הרכז הישראלי הוסיף גם 8 אסיסטים וקלט 5 ריבאונדים, אבל הסרבים נוצחו 74:72 על ידי צדביטה זאגרב. לפני מכבי תל אביב: צסק"א מוסקבה ניצחה 58:67 את קרסני אוקטיאבר ב-VTB

שחקן צסק"א מוסקבה נאנדו דה קולו. GettyImages
הוביל לניצחון. דה קולו/GettyImages

הכוכב האדום בלגרד ספגה הערב (ראשון) הפסד ראשון בליגה האדריאטית, למרות מספרים יפים של גל מקל. הסרבים, שניצחו בארבעת המשחקים הראשונים במפעל העונה, הפסידו 74:72 לצדביטה זאגרב. הכוכב האדום, שתשחק מול שטרסבורג ביום חמישי הקרוב ביורוליג, נהנו ממשחק טוב של מקל, שסיים עם 17 נקודות, 8 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, אבל זה לא הספיק מול הקרואטים, שאצלם סיימו ארבעה שחקנים עם ספרות כפולות, כשמירו בילאן מוביל אותם עם 14 נקודות.

יריבת מכבי תל אביב במחזור הפתיחה ביורוליג בעוד ארבעה ימים, צסק"א מוסקבה, המשיכה היום את פתיחת העונה הנהדרת שלה כשגברה 58:67 על קרסני אוקטיאבר במסגרת המחזור השני בליגה המזרח אירופאית.

חניכיו של דימיטריוס איטודיס רשמו ניצחון שני העונה במפעל, ובאופן כללי שמרו על מאזן מושלם של חמישה ניצחונות מחמישה משחקים בכל המסגרות העונה, זאת לפני שיפגשו את הצהובים במשחק הפתיחה של היורוליג ביום חמישי הקרוב.

נאנדו דה קולו הוביל את הרוסים עם 24 נקודות וחמישה אסיסטים ומילוש תאודושיץ' המשיך את היכולת הטובה שלו מהיורובאסקט עם 18 נקודות ושישה אסיסטים. קייל היינס הוסיף 13 נקודות משלו. חשוב לציין כי 11 מתוך 12 השחקנים ששותפו בשורת המנצחת קלעו נקודות. צסק"א עלתה ליתרון גדול כבר במחצית הראשונה, ושייטה לאורך כל המחצית השנייה, שהייתה גארבג' טיים אחד גדול.

גל מקל שחקן נבחרת ישראל. AP
משחק טוב שלו לא הספיק. מקל/AP

יריבה נוספת של מכבי תל אביב, מלאגה, פתחה היום ברגל ימין את הליגה הספרדית כשגברה 58:60 על מורסיה במשחק מותח ודרמטי. פראן ואסקז קלע את סל הניצחון למלאגה כשנותרו 2 שניות על השעון.

אדווין ג'קסון הוביל את מלאגה עם 13 נקודות, סטפן מרקוביץ' ומינדאוגס קוזמינסקאס קלעו 8 נקודות כל אחד, אקס הצהובים, ריצ'רד הנדריקס קלע 3 נקודות בלבד.

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
המחווה של פואנלברדה להאפמן/מערכת וואלה, צילום מסך

בחדשות אחרות, סיפור נייט האפמן ממשיך לרגש אנשים. קבוצתו הראשונה של האפמן באירופה, פואנלברדה, בשורותיה שיחק עונה אחת לפני שהגיע למכבי תל אביב בשנת 1999, החליטה לערוך מפגן מרגש למען השחקן לשעבר, שחלה במחלת הסרטן.

הקבוצה פתחה את הליגה הספרדית אמש עם ניצחון 60:78 על מאנרסה כשכל השחקנים לבשו חולצה עם אות של שמו ועמדו בשורה כדי לנסות לעודד את הסנטר, ששיחק 3 שנים במדי הצהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully