וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: אני לא ישו. מנ' יונייטד: ביקורת על ממפיס דפאי

מנג'ר ליברפול החדש מנסה להרגיע ציפיות: "אני לא יכול ללכת על המים". לבנדובסקי ואיוו מוזכרים כמועמדים לרכש. מנצ'סטר יונייטד: ממפיס נראה מבלה יותר מדי, אנדר הררה מועמד לברצלונה

one

מנג'ר ליברפול החדש יורגן קלופ מנסה להרגיע את הציפיות הגבוהות ממנו, ומתעקש שאינו יכול לעשות נסים. המאמן הגרמני מונה לתפקיד באופן רשמי בסוף השבוע בקבוצה שלא זכתה באליפות כבר 25 שנה, ומאמין שיוכל לשפר את ליברפול, אבל מבקש מהתקשורת ומהאוהדים לטפח ציפיות ריאליות.

"אם אתם רוצים לראות את ליברפול מצליחה יותר מאשר ב-25 השנים האחרונות, אתם יכולים לעשות את חלקכם הקטן בזה", אמר קלופ לתקשורת, "אם אתם רוצים להציג אותי כישו, ואז יום למחרת להגיד ש'הוא לא יודע ללכת על המים', אז יש לנו בעיה. אני לא יכול ללכת על מים. אני צולל לתוכם.

"ציפיות הן דבר חשוב בחיי. אחרי כל ההייפ הזה, אנחנו יכולים להירגע ולדבר על כדורגל. ליברפול חיכו הרבה שנים, כך שאני מבין שהם מאבדים סבלנות. אבל זה לא עובד ככה. יש דברים שישתנו, כי אני שונה ממאמנים אחרים, אבל אי אפשר לשנות הכל ביום אחד".

יורגן קלופ, ליברפול. AP
כן, באיירן תמכור את החלוץ הכי לוהט באירופה. קלופ/AP

כמובן שההגעה של קלופ מעלה גם שמות של מועמדים לליברפול. עיתוני אנגליה וגרמניה כבר משדכים שמות רבים למרסיסייד, ולפי הדיווחים, השם הראשון ברשימה של קלופ הוא חלוץ באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי, אותו הביא המאמן לדורטמונד.

קשה לראות את החלוץ הפולני, שנמצא בכושר מטורף לאחרונה, עוזב את באיירן, אך יש לשער שאם יחליט קלופ ללכת על לבנדובסקי, הוא יפעיל עליו לחצים אישיים וכי הוא מאמין כי ביכולתו לשכנע את החלוץ להגיע לפרמיירליג.

קלופ, שצפה אמש במשחק של קבוצת המילואים של ליברפול, אולי כדי למצוא "מציאות" חדשות, טוען שיש לו חלק בהתפתחות של לבנדובסקי כשחקן: "הסיפוק הכי גדול שיש זה לקחת שחקן כמו לבנדובסקי מפולין, ממועדון קטן, ולראות אותו משחק כיום. ההבדלים בין השחקן ההוא לשחקן כיום הם עצומים. אני לא עד כדי כך מלא ביטחון כדי לטעון שאני אחראי להתפתחות שלו, אבל ברור שיש לי בזה חלק גדול. כולם יודעים מיהם השחקנים הגדולים של ההווה, לא של המחר, אבל אפשר לעבוד על זה".

אפשרות ריאלית יותר שמוזכרת באנגליה היא אנדרה איוו, חלוצה הגנאי של סוונסי, אותו ניסה בעבר קלופ להביא פעמיים לדורטמונד.

אנדרה איוו שחקן סוונסי חוגגי. רויטרס
יותר ריאלי. איוו/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד: ביקורת על ממפיס דפאי

באנגליה מדווחים כי עוזר מאמן מנצ'סטר יונייטד ריאן גיגס הזהיר את ממפיס דפאי כי עליו לשנות את אורח החיים שלו. בשבוע שעבר הוחלף ממפיס במחצית התבוסה לארסנל אחרי שלא מילא משימות הגנתיות.

על פי הדיווח, גיגס אמר לממפיס כי עליו להתאפס גם מחוץ למגרש אם הוא רוצה לשחק באופן קבוע בקבוצה, כשההנהלה והצוות המקצועי סבורים כי הוא נראה מבלה קצת יותר מהמקובל.

עוד באותו נושא

למה דפאי מחרים את התקשורת ההולנדית

לכתבה המלאה
שחקן מנצ'סטר יונייטד, ממפיס דפאי. רויטרס
תתרכז במגרש. ממפיס/רויטרס

עוד ביונייטד: הקשר אנדר הררה מוזכר כמועמד לברצלונה. הספרדי בן ה-26 לא מקבל הרבה הזדמנויות השנה מלואי ואן חאל, שמעדיף בעמדה שלו את בסטיאן שוויינשטייגר, מורגן שניידרלין ומייקל קאריק.

הררה המאוכזב, שעלה ליונייטד 29 מיליון בקיץ הקודם, מוערך מאוד על ידי אוהדי השדים האדומים, שלא רוצים לראות אותו הולך, מה שעשוי להפעיל לחץ על ההנהלה לא למכור אותו.

אנדר הררה שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. רויטרס
השמועות לינואר כבר התחילו. אנדר הררה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully