וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין לאב ערך אימון מלא, בלאט: "מנענו ממנו לחזור מוקדם מדי"

הפורוורד שב להתאמן במאמץ מקסימלי לראשונה אחרי שישה חודשים ועשוי לחזור במשחק קדם העונה מול אינדיאנה: "מודה שהייתי קצת מתוח". בלאט: "לא היה הכרחי לזרוק אותו למים מוקדם מדי"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

רשימת הפצועים של קליבלנד הולכת ומתקצרת. אמש (שבת) ערך קווין לאב אימון מלא לראשונה מאז הפציעה הקשה מול בוסטון בסיבוב הראשון בפלייאוף - תקופה של למעלה מחמישה חודשים. הפורוורד אמנם ערך אימונים חלקיים על מנת לשמור על כושר, אך רק אמש השתתף במשחק חמש על חמש. הוא צפוי לערוך את משחק החזרה שלו ב-15 באוקטובר, במשחק קדם העונה מול אינדיאנה.

"הרגשתי טוב, במיוחד במצבים של חמש על חמש", אמר לאב בתום האימון. "רק ניסיתי להיכנס לקצב ולהרגיש איך הגוף שלי מתמודד עם מגע. אני מודה שהייתי קצת מתוח. עברו כמעט שישה חודשים. התאוששתי לאט לאט מהפציעה, אבל ככל שהזמן יעבור אתרגל מחדש לשחק כמו שצריך. היום זה היה הצעד הראשון".

קווין לאב שחקן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
ושוב איתכם. לאב/GettyImages

דיוויד בלאט הבחין בהתרגשות של לאב, וציין לאחר האימון כי "הוא רעב מאוד לחזור לשחק. קצת עצרנו בעדו מלחזור מוקדם מדי. הוא רצה לחזור לשחק כבר, אז אני משוכנע שהיום הוא הרגיש טוב. אנחנו מנסים לדבוק בתוכנית הראשונית שלנו. היה אפשר לזרוק אותו למים מוקדם יותר, אבל אני לא חושב שזה היה הכרחי. ניתן לו להתאושש ולחזור לאט לאט. הוא עבד קשה מאוד כדי לחזור. הוא עובד מדי יום".

למרות שבלאט אמר כי ישנם סיכויים "ריאליים" שלאב יהיה מסוגל לפתוח בחמישייה במשחק פתיחת העונה מול שיקגו ב-27 באוקטובר, הפורוורד עצמו מעמיד זאת בספק. "אני עדיין לא יודע מה יהיה במשחק הפתיחה. כנראה שאתייעץ עם הרופאים שלנו ונראה מה יש להם לומר. הייתי רוצה לחשוב שאהיה כשיר למשחק הזה, אבל רק הרופאים יקבעו אם זה מה שיהיה".

"הוא נראה טוב מאוד, הוא נראה בריא", התלהב לברון ג'יימס. "נהדר לקבל אותו בחזרה. בטח כשמדובר בשחקן כל כך חשוב אצלנו. אני נרגש מאוד לראות אותו בחזרה על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully